Tack snälla mormor!


Så här har Johanna legat i flera dagar nu. Hon älskar soffan och på dvd´n rullar Pippi Långstrump non-stop . Idag är första dagen som hon orkat prata i telefon :-)

Häromdagen gick jag och hämtade ett paket från mormor på posten men Johanna har varit så dålig att hon inte ens orkat öppna det (och DÅ är hon dålig kan jag lova... för paket är bland det BÄSTA hon vet)  men - igår öppnades alla paketen och på bilden (som är från i em)  ringer Johanna och tackar mormor för plåster (favorit!!, ska sitta på ALLA fingrar), Bamse dvd, solglasögon, bad-bomb och andra mysiga saker.

 
Tusen miljoner TACK snällaste mormor för de fina presenterna som verkligen lyst upp vår vecka !

Själv fick jag den bästa Se & Hör jag någonsin fått ;-)  Mamma hade skrivit små post-its och gömt supricer till mig i hela tidningen. KUL !!


Kommentarer
Postat av: Agge

Hoppas du haft en bra dag. :)

Postat av: Nelly

va mysigt med sådan överraskning för er båda. : D



och skönt att johanna är bättre! kram

2009-03-26 @ 08:48:13
URL: http://www.balladsoflife.blogspot.com
Postat av: Sara

vilken söt mormor!

2009-03-26 @ 13:46:39
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91