Sweet dreams!


Vackert sovrum ur Sköna Hem. Det är alltid lika snyggt med blått & vitt tycker jag !

Jag sitter och jobbar i kväll så vi får bloggas mer imorgon mina vänner !  Då blir det en ny tävling också ska jag köra på med interiörtips/bilder för det får jag alltid super bra feedback på av er (tack !) . Och just det ja - det blev faktiskt lite mer H&M shopping idag som jag inte visat er så det får ni se imorgon ;-)

Önskar dig en natt fylld av rosa drömmar!

Godnattkram! ♥

P.S Jag fick så bra respons av er på att jag visade olika sätt att använda klänningen jag köpt idag så jag lovar att ge er fler sånna "matchingtips" .

Kommentarer
Postat av: IRENE <3

Tyckte väl att de hade gett dig en för stor påse för "endast" de två plaggen ;) Uppmärksam som jag är....



KRAM på er tjejer



Irene

Postat av: Linda

Vilken fin bild! Sovrummet ser så rofyllt ut! jag sov jättegott i natt! Hoppas ni får en toppenfredag!

2009-03-13 @ 07:06:38
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: sirpa

god morgon.

vackra bilder,vill se resten av din kläder från hm.

fredag den 13:de,,spännande!

kram så länge.

2009-03-13 @ 07:36:34
Postat av: annika

god morgon, Ja då har vi fredagen den 13e igen, hihi

Hopas du sovit gott och att du får en bra start på dagen! Fint sovrum! Kram =)

2009-03-13 @ 08:20:43
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blått och vitt är en otroligt bra till sovrum!

2009-03-13 @ 11:18:37
URL: http://hannapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91