Supermysig playdate !


Oss inne på Johannas rum. Vi mamas hade girltalk och våra girls lekte.

Vi har haft SÅ mysigt besök av våra kära vänner Kjersti & Sunniva som kom och förgyllde vår lördag. Jag är så glad över att vi har så fina vänner i vårt liv och Johanna hoppar högt av glädje varje gång K&S knackar på vår dörr :-)


Puss på dig min söta vän !


Se vilken SÖT present Johanna fick av sin kompis :-) Ett underbart kit till en prinsessebjudning (koppar, servetter, inbjudningskort, kort, duk etc.).

Det blev muffins, chocolate chip cookies och hallon/bringebæarsmoothies på vår dejt och som vanligt så flög tiden fram och vi insåg att vi måste ses väldigt snart igen :-)

Tusen TACK kära vänner för en fabulous playdate. You made our day!!

Nu sitter mitt hjärta och ritar vid min sida och jag ska snart iväg ut och köpa "gåbortpresent" för kväll ska vi på middag hos våra trevliga "thailandgrannar".


Kommentarer
Postat av: Lucidor

du har inspirerat mig att shoppa upp mitt socialbidrag på rosa trams och faaaaaaaaabolöööösa saker! Puss

Postat av: Randy

Missa inte att lasa mitt senaste inlagg. Det var 3 personer som dog idag & det skulle kunna vara jag :(

2009-03-21 @ 16:14:19
URL: http://randys.blogg.se/
Postat av: nina nic

Men åh, vilken sötnos Sunniva är!

2009-03-21 @ 16:59:26
Postat av: Hanne

Hei! Leser bloggen din hver dag, og elsker den! Har selv to små prinsesser som snart fyller år, og lurer på om du vet hvor Kjersti har kjøpt dette søte bursdags settet fra Sia?? Det skulle jeg gjerne hatt tak i til vår kommende prinsessefest :-)

2009-03-21 @ 18:48:40
Postat av: Tess

vilken fin present!

2009-03-21 @ 23:34:48
URL: http://leonitanova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91