Summerfeeling.


Lyssna på låten och titta på bilden så förstår ni vilken feeling jag har just nu :-) Jag önskar att den där bartendern var på väg till min stolsol....

 Jag har en ny
favoritlåt ! från ett nytt svenskt stjärnskott som ger mig härlig sommarfeeling och får mig att längta till sydliga breddgrader och tankarna går till Carribean. Jag har varit på semester på Barbados och på kryssning mellan öarna och där är det verkligen underbart.... !

Min lilla darling vill varken gå ut eller sova idag. Fördelen med det är att jag får gjort en del här hemma men nackdele är att jag får super dåligt samvete för att vi inte är ute i det vackra vädret...  Men jag får trösta mig med att  vi går  mot vår & sommar nu så vi hinner njuta många soldagar framöver :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

http://www.tintinstyle.se/system/search/product.asp?id=596

Hittade denna när jag surfade runt lite bland kläder på nätet. Tror det hade varit jätte snygg på dig, dessutom är den ju rosa :)



Kram sandra

2009-03-15 @ 16:19:52
Postat av: chatarina

Hej!

Jag skulle bara vilja fråga om paljettvästen kommer ifrån HM dam eller trend?

Mvh Chatarina

2009-03-15 @ 16:41:32
Postat av: Helén

Själv snodde jag nåt av Madde idag. Läs vad på min blogg.

2009-03-15 @ 18:18:25
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Zandra

Mysigt de såg ut!

2009-03-15 @ 18:31:33
URL: http://znest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91