Mina fina presenter.


Jag kan inte minnas sist jag såg en så omfattande annons/ reklamkampanj för en parfym som för denna och jag bara ÄLSKAR ballongerna, den rosa klänningen/kjolen och rosetten på flaskan.

En av presenterna som jag fick igår var den UNDERBARA parfymen Miss Dior chérie ! Den luktar verkligen fantastiskt och just nu står den och myser på badrumshyllan brevid den andra presenten jag fick, nämligen den här:


Den här parfymen har jag sniffat på läääänge ... och flaskan är så fin med blommor.

Daisy luktar också FABULOUS så dessa 2 parfymer kommer att förgylla min vår & sommar ! :-)    TACK älskade för de flotta gaverna!

Det blev ingen lunchdejt idag så nu ska jag istället sticka iväg ut och fixa en massa ärenden men vi ses så fort jag kommer hem igen och vem vet, kanske har jag lite shopping att visa er då? ;-)

P.S jag fick min favorit mascara från Dior (black-out) och den bodylotion som jag inte kan leva utan från Biotherm också men de är inte lika festliga att visa fram ;-)


Kommentarer
Postat av: Madeleine Gbg - Phuket

Hej vännen! Tack för ditt inlägg för en vecka sedan. Här kommer en hälsning från Phuket, Kata Beach! Har lagt ett toklåååångt inlägg på min blogg med "lite" shoppingbilder ifall du är nyfiken. Vi har det bra, har haft första dagen på stranden idag och nu sitter vi på balkongen och softar med nötter och juice. Vi blev faktiskt igenkända av "vår" lilla "kiosk" på stranden där vi köpte clubsandwich varje dag förra året, helt otroligt! Det är hot hot hot, but we like it! :-) Ha de så gott! Kram M

Postat av: Ida

Köpte Dasiy på planet hem från Thai!! Och jag älskar den. Är precis lagom men doftar väl=)



Kram

2009-04-02 @ 07:59:21
URL: http://www.idis.bloggagratis.se
Postat av: malin

2009-04-02 @ 09:19:49
Postat av: Malin

Köpte Daisy 2007 i NYC! Har fortfarande samma doft och trivs toppen med den, lagom och ljuvlig... :-)

2009-04-02 @ 09:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91