Kvällens TV.


Victoria Silvstedt i Café. Bilden är några år gammal fast det kan man  inte tro för dessa baddräkter är ju super trendy inför beach -09.  (när jag var i USA sommaren -87 och bodde i amerikansk familj så hade "alla" sånna här baddräkter, allt kommer tillbaka... ;-)

I kväll ska jag kolla in premiären av den här blondinens program (tror det gått i Sverige en stund.....) på norska Zebra och jag får sitta och titta i köket eftersom hjärtat sover så sött i soffan och jag vill inte riskera att väcka henne. Fast egentligen så är det nog lika bra att jag sitter på en köksstol för då kan jag inte somna ;-)

Uppdatering:
Nu har jag sett "My perfect life" och det var riktigt BRA ! Jag gillar verkligen Victoria och blir glad över hennes framgångar. Snacka om att hon lever sin dröm. Jag läste föresten någonstans att hon sliter ut några L.V resväskor varje år eftersom hon reser så mycket...   Själv har jag problem med dragkedjan på min svarta tygresväska som är shoppad på en billig marknad i Phuket.. ;-) 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hemma hos mig blir det Bäck ikväll och sen ska jag hoppa ner i min nybäddade säng! ha en mysig kväll!

Postat av: Maria Uggla

Gokväll! Här i lule har vi haft en härlig dag, jag o familjen har varit i tjuvholmssundet och grillat korv--underbart! På väg till bilen träffade jag en kvinna på skidor (som jag alltid hälsar på när jag träffar på stan,) och vi pratade lite på väg till bilarna..nu kom jag på vem det var: Din mamma!! =) Så jag vet att hon också haft en fantastisk dag i solen idag!! Stor kram från norr

2009-03-22 @ 22:16:58
Postat av: Josefine

Vännen, BUMS i säng sen nu. Du behöver det! Puss o Kram

2009-03-22 @ 22:24:06
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Fredrik Frisören

programet är riktigt bra, shit vilken härlig brud! =)

2009-03-22 @ 22:46:28
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Tvillingarna

hennes program är bra =)



//Tvillingarna Johansson

2009-03-22 @ 22:55:08
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Fanny

tyckte de programet va lite segt...blir ltt så när de handlar om kändisar å deras liv,,, är så många känisar som har program om deras liv nu...pamela andersson har ju de oxå

2009-03-22 @ 23:32:53
URL: http://banny87.blogg.se/
Postat av: Pappabloggen

Hon är verkligen så som hon är...Jag har stött på henne i början av karriären och nyligen, alltid lika trevlig...:-)

/Pappa på heltid

2009-03-23 @ 07:58:24
URL: http://www.tidningenhennes.se/zlatko/blogg
Postat av: Stine

Hei Anna Stina!



Kom nylig over din blogg - og glad er jeg for det! For en HERLIG blogG!! Inspirerende og morsom, og jeg beundrer din positivitet og livsglede!

Håper du fortsetter! Du skaper glede i min hverdag!

Klem

Stine

2009-03-23 @ 08:31:31
Postat av: Josefine

Jag har inte sett programmet, men jag har fått intrycket av att hon är en smart businesskvinna som "gömmer sig" bakom rollen som dum blondin...

2009-03-23 @ 08:34:15
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91