Godnattkram!


I kväll matchade vi varandra ovanligt mycket ;-) Johannas klänning / kjole och tights är shoppade på Cental i Phuket  (även de söta hårsnoddarna kommer därifrån) och strax efter att vi (jag, mamma & Britt var på shopping) köpt kläderna till Johanna så hittar vi den matchande klänningen till mig i en annan butik och då kunde jag inte låta bli ;-)

Det är väl inte direkt någon suprice att jag somnade då jag skulle checka om Johanna sov? ;-)  Jag vaknade av att JIG kom hem från kontoret men så somnade jag tydligen om IGEN och vaknade NU så nu ska det bli skönt att gå och sova i sängen :-)


Klänning köpt i Phuket, jacka H&M och strumpor från Wolford.
'
Hoppas att du sover riktigt gott så att du vaknar pigg & utvilad imorgon!

Godnattkram! ♥

Uppdatering måndag morgon: Precis då jag skulle publicera detta inlägg i natt så kom Johanna tassande och hämtade mig och sen somnade jag om hos henne ...

Kommentarer
Postat av: Shopaholicvickan

Snyggt att matcha varandra och klänningar var riktigt fina!

stor kram

Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Vad fina ni var i matchande kläder. Hoppas ni får en bra dag.

2009-03-02 @ 08:08:37
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Madeleine

Åhh vad sött ni matchar varandra=)



Hoppas att ni får en bra vecka och slipper vattkopper. KRAAM

2009-03-02 @ 13:58:51
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Mirva

Hur snyggt som helst att matcha varann med finfina klänningar! TUMMEN UPP! :-) Kram Mirva

2009-03-02 @ 14:59:14
Postat av: Lina

Vilka söta och fina bilder du tar hela tiden :)

2009-03-04 @ 15:04:03
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91