Godmorgon tisdag !


Bilden är från igår men jag såg nästan likadan ut idag ;-)

Godmorgon på er alla fina bloggisar !

Som ni ser så blir det inte så mycket hår-fix eller kläd-piff på morgonen innan vi springer iväg till dagis ( idag sprang jag heeela vägen ;-) men det sköna är att det inte spelar någon roll.  Nu är jag hemma med nybakat bröd och en påse full av apelsiner. Jag har helt "dilla" på apelsiner om dagen och kan äta hur många som helst, det är ju bara SÅ gott !

Idag bjuder dagen på inspirerande jobb och det ser jag verkligen fram emot så bäst jag äter frukost nu så att jag får energi och kan köra på.

Carpe Diem !

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Hoppas att du får en fiin dag

Postat av: Anna

ha en fin tisdag

2009-03-03 @ 10:27:29
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Apelsiner är gott, men jag vill helst att någon annan skalar och matar mig med dem då det ALLTIS sölar så in i bänken - Haha!



Hoppas du får en underbar tisdag och nybakat bröd låter ljuvligt för gommen!



Stor kram

//Anna

2009-03-03 @ 10:42:54
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Karoline

Hej! Jag gillar din blogg =) Sen är din lilla tös så gullig!



Får man fråga vart din jacka är ifrån? Letar efter liknande..



kram

2009-03-03 @ 17:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91