Godmorgon onsdag!


Det kliar i mina fingrar när jag ser träpanelen på Johannas dagis.. jag vill måla allt VITT nuuu ;-)

Som ni helt säkert förstår så somnade jag gott i sköna soffan igår efter D.H. och sen vaknade jag av att Johanna kommer och väcker mig runt kl. 01. Hon somnade snabbt om i sin säng och själv blev jag uppe en stund (för att svara på era kommentarer)  innan jag återvände till drömlandet.

Idag ska hjärtat vara på dagis lite tidigare än vanligt och jag har en dag fylld av styling framför mig så jag ska ta och hoppa i duschen och ta tag i dagen nu.  Det låter föresten som att det regnar ute?, eller så droppar det bara massor från taken..  Slaskigt är det i alla fall så idag åker gummistövlarna på .

Önskar dig en GLAD dag idag ! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Men för mej är det tvärt om när det gäller trä och vitt.. Jag tycker att de blir sterilt med för mycket vitt, att det som är träfärgat är mer levande..



Jag tycker att ni har det fint hemma, jag menar inte så! Jag tycker bara att trä har sina kvalitéer också :)



Tack för en trevlig blogg!

Postat av: sandra

Ha ha du skulle komma ut till vårt landställe. Allt är i träpanel och jag hatar det. Mannen gillar det BLÄ men jag vill bara måla allt vitt.

Nån dag när jag har tid så ska jag och svärmor måla det vitt vare sig han vill det eller ej.

Så snyggt med vitmålat !!! Då kanske du kan ge mig ett råd, köksluckorna är i ek (fult) ska man måla de oxå eller lägga en lasyr bara över i vitt ???



2009-03-04 @ 08:19:26
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hihi, så känner jag lite grann här hemma nu... Maken retas med mig för att jag blivit "hjärntvättad" av att läsa bloggar! Förstår inte vad han menar... ;o)



Vi har inte renoverat alls sedan vi flyttade in i huset för mååånga år sedan och nu kräks jag snart på alla hemska väggar! Visserligen neutrala färger, men tänk gamla strukturtapeter så förstår ni! urk



Nä, det är bara en tidsfråga innan vi också plockar fram färgburkarna! :o)



Sen så slits jag lite mellan trärent och vitmålat... Jag har alltid tyckt om furatak och

-golv, men kanske det gör sig bäst i ett fritidshus - Sandra ovan: låt det vara! ;o)



Ha en bra dag!!

2009-03-04 @ 09:30:25
URL: http://persika.pointblog.se
Postat av: Hanna

Godmorgon. Ha en underbar dag :)

2009-03-04 @ 09:46:07
URL: http://hannamdh.blogg.se/
Postat av: Anna

haha exakt så tänker jag också när jag ser en träpanel i trä :)

2009-03-04 @ 10:36:43
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: milla

haha, va precis så jag oxå tänkte när jag såg träpanelen (o tänkt tidigare då jag sett bilder på johannas dagis :) )

2009-03-04 @ 10:41:44
Postat av: Anna

Hoppas dagen har varit bra och att kvällen blir likaså :-)

2009-03-04 @ 16:18:56
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91