Feelgood movie.


Den här typen av film får alltid usla recensioner och vinner aldrig några Oscars men vad gör väl det ?

Jag kan inte minnas sist det hände ? Men i kväll har jag suttit i soffan och myst  med en riktig feelgood movie :-)

Filmen gick på norska TV3 och med tanke på att den är från 2004 så har helt säkert alla utom jag sett den? Hur som helst så var jag i helt rätt stämning för den här typen av film så den passade perfekt som avslutning på min helg.

En tänkvärd sak med filmen är att vi ska ta tillvara den tid vi befinner oss i för oavsett hur gamla vi är så är det lätt att vi önskar oss äldre eller yngre men var ålder har sin tjusning och det är dagarna som går som är själva livet... !


Ni är MÅNGA som frågar mig hur jag rullar mitt hår? och jag rullar det faktiskt nästan exakt som på bilden :-) (bilden är från filmen). En dag ska jag försöka fota och visa hur jag gör (har lovat det i en evighet nu.... borde skämmas...)

Nu säger jag TACK för idag så ses vi igen imorgon :-)

Godnattkram! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh jag älskar också den filmen, man blir glad inombords :-) Ha en FAB måndag, kram Anna. P.S byxdressen var supersnygg, tror dock inte jag skulle vara lika FAB i den så jag står över shoppingen ;-)

Postat av: Anne_K

Åh,den är verkligen en feel-good film! Suverän att se om och om igen!

2009-03-16 @ 09:00:24
Postat av: Anna

Jag har inte sett filmen, men nu vill jag ;-)

2009-03-16 @ 09:43:40
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Jessan

Haha, ja SKÄMS på dig! :-)

Snääälla lägg in ett "locka-hår-special" snart! :-)

2009-03-16 @ 17:24:06
URL: http://jessiekay78.blogg.se/
Postat av: Em

Älskar den filmen, man blir så härligt glad av den.

Byxdressen var så fin, passade verkligen på dig.



Kraam

Postat av: Sara

2009-03-16 @ 20:52:11
Postat av: Anonym

Åhh, älskar den filmen, har den hemma. Måste nog plockas fram snart igen! :) Kram

2009-03-16 @ 20:53:33
Postat av: Anna - mamma till 2 sessor

JA! Snälla, ett inlägg om ditt hår snarast tack! ;-) ;-) Skulle vara intressant.

2009-03-16 @ 21:45:14
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91