Ett par sotadeögon tack!


Johanna tyckte att det var jätte spännade att se mig sminkas. Och som ni ser så lyser mobilen för jag och min galavän Jonas tittade som vanligt på Melodifestivalen ihop via sms . En tradition som aldrig ska brytas ;-)

Jag har länge haft lust att smsa
Emma  och fråga om hon kan fixa sotade-ögon på mig eftersom jag är så dålig på make-up. Jag kör alltid bara på med extra mycket av samma make-up som jag jag har till vardags då jag ska gå ut och jag önskar att jag var bättre på att variera mig och att jag kunde fixa sotade ögon för det tycker jag är så snyggt.

Så - igår smsade jag fina Emma och frågade om hon kunde hjälpa mig och det kunde hon ! :-)  så hon knackade på dörren precis då Melodifestivalen började och efter lite bubbel och schlagers så fick jag mina sotadeögon .


Johanna var på riktigt bushumör igår kväll.


Färdigsminkad och klar för en girls-night-out.  (eller inte helt klar, jag hade på mig svarta strumpbyxor & stövlar, inte tightsen...)

TUSEN TACK snälla Emma för att du var så otroligt snäll och kom hem till mig och gjorde mig så fin igår. Det var så mysigt att ha dig här ! :-)


Kommentarer
Postat av: Kari/Hestia

Du ble SÅ fin :o)

Ha en fin søndag



-klem-

Postat av: Agge

Fint. :)

2009-03-01 @ 14:01:49
URL: http://agge1.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Snyggt! Håller med dig om att det är svårt att variera sig när det kommer till make-up. Kör också oftast bara på mer av allt när det är fest! =)



Det låter som du hade en grym gårkväll!



Kraam Katta

2009-03-01 @ 14:33:59
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

TACK för era fina kommentarer ! och ja, jag hade en grym kväll igår :) Kramar! :)

2009-03-01 @ 15:02:04
Postat av: Jonas

Schlager vore inte detsamma utan dig. Pöss socker ;)

2009-03-01 @ 16:32:15
URL: http://nytorgsgatan.blogspot.com/
Postat av: Hode mott

Så nydelig du var :o) Likte outfiten din veldig godt. Ha en fab søndag!!

2009-03-01 @ 17:33:49
URL: http://hodemitt.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91