Dagens.


Gillar tatueringen på handleden...

Idag får Victoria Beckham stå för dagens eftersom jag inte kan låta bli att förundras över hennes stil... Verkar som att hon kör stenhårt på keps/hatt (ja, vad sjutton heter den hon har på huvudet?)   och hon ska ha cred för att hon inte lämnar något åt slumpen. Här snackar vi matchning på hög nivå ;-)

 
När jag ser dessa bilder på Victoria så känns plötsligt kepsen jag shoppade på en marknad i Thailand "helrätt" ;-)   (p.s kolla in Victorias väska från Valentino).

Jag var och besökte ett showroom på vägen hem från dagis , ni ska få se vilket senare :-)


Kommentarer
Postat av: Starmama

Gud vad snygg kepsen var som du har köpt i Thailand!

Postat av: Starmama

Vilken snygg keps du har shoppat!

2009-03-16 @ 13:26:24
URL: http://starmamasblogg.blogg.se/
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Jag har en exakt likadan döskalle keps från Thailand hihi :D

2009-03-16 @ 23:31:19
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91