What a day ! varm, hektisk & härlig!



Det är lite mycket nu... som ni kanske misstänkt då jag inte bloggat idag. Men jag KOSER mig !  Dagen har gått i 100 och den har bjudit på foto-shoot i studio och besök hos PR-byrårer & pressrum, men den är inte klar ännu. Jag återkommer då jag "landat" senare i kväll för nu måste middags shoppas, mat ätas och outfits stylas inför foto imorgon.

När det snurrar på som fortast så får man intala sig att allt kommer att bli OKEJ till slut !  och att ALLT alltid ordnar sig ! för det gör det ! :-)

Jag önskar dig en UNDERBAR kväll i denna extrema värme... puuuuh...


Kommentarer
Postat av: Anne

Det är verkligen lugnande ord och så sant. Det ordnar sig alltid.



Ha en bra arbetsdag!

kram

Anne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91