Vacker klänning.


Vacker klänning / kjole från norska designer
CecilieMelli Om jag hade 10.500nok över så hade jag slagit till på den ;-)

Nu har jag och hjärtat precis ätit middag och bad + nattning väntar. Ute strålar solen och det är verkligen SOMMAR i luften vilket känns helt fantastiskt. ÄNTLIGEN ! :-)

I kväll tänker jag smygtitta på Lotta på Liseberg på TV4 för jag blir GLAD av allt det svenska & allsång :-)


Klänningen är ett tips till dig som ska gifta sig i sommar och som inte önskar en "brudklänning", utan något "enklare".

Önskar dig en skön kväll ! , vi ses lite senare.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej Anna- Stina! Skäms nästan lite över att skriva detta eftersom jag vet hur busy du är men jag måste fråga om du fått min mail med min adress ang tidningen Kamille som jag vunnit. Vill ju absolut inte gå miste om denna för att jag slarvat med mailen om inte känn ingen stress. "Den som väntar på något gott..." ;) Klänningen var verkligen superfin. Funderar själv på ett enkelt sommarbröllop så småningom. Något att fundera över =) Kramar Mikaela!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91