Trevlig middag på Yaya´s!


Här är vi på väg hem efter kvällens middag. Roar är en fantastisk person som både jag, Johanna och JIG är väldigt glada i.

I kväll hade vi den TREVLIGASTE middagen på
Yaya´s med vår underbara granne / naboe från Thailand: Roar ! Vi hade inte setts sedan jag och Johanna reste hem från Phuket i mitten av februari så Johanna sken upp som en SOL då hon fick se honom. Roar har kommit att bli en helt speciell person i vårt liv efter alla månader vi har tillbringat tillsammans i vårt paradis.


Johanna gick med raska steg mot Yaya´s och hon skulle absolut ha med sig vagnen. (kjolen / klänningen är shoppad i Phuket, skorna finns hos Pom D´api i Bogstadveien, hårsnoddar H&M och vagnen kommer från Riktige Leker).

Eftersom det är Thailand som är vår & Roars gemensamma nämnare så blev dagens val av resturang självklart ;-) trots att det egentligen lockade med en solig uteservering denna vackra sommarkväll.

   
Min kjole / klänning är en favorit från Juicy Couture och till den hade jag byxor från Filippa K. Johanna var på bushumör då bilden skulle tas och hon bara älskar att leka i tuk-tuken inne på restaurangen. När jag frågade vart hon skulle åka? så sa hon: "Till Lollo & Bernie!". Söta hjärtat längtar verkligen tillbaka...

Darlingen somnade galet sent i kväll så nu ska jag städa det sista och sen ska här jobbas så det blir ingen "liggaisoffanochtittapådvd&ätachipskväll" på mig inte ;-)


Kommentarer
Postat av: Katrine

Hei! Det er så hyggelig å se alle strålende bilder av Johanna og deg. Men de siste par dagene klarer jeg ikke å få "klikket" frem de små bildene. Noen andre som har samme problem? Ville bare si i fra. Ha en fortsatt deilig søndagskveld. Jeg nyter et glass cava og "Broene i Madison County". En fantastisk nydelig film, synes jeg. Katrine

2009-06-21 @ 22:17:30
Postat av: Katrine

Hei! Det er så hyggelig å se alle strålende bilder av Johanna og deg. Men de siste par dagene klarer jeg ikke å få "klikket" frem de små bildene. Noen andre som har samme problem? Ville bare si i fra. Ha en fortsatt deilig søndagskveld. Jeg nyter et glass cava og "Broene i Madison County". En fantastisk nydelig film, synes jeg. Katrine

2009-06-21 @ 22:18:18
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Katrine-

TACK för fina ord ! :) Tyvärr verkar det vara något tekniskt fel hos blogg.se som gör att man inte kan öppna de små bilderna :( och tyvärr är detta inget som jag kan fixa till själv. Men - jag har mejlat blogg.se ang saken så vi får hoppas att de fixar felet a.s.a.p. Låter som att du har en riktigt mysig söndagkväll. NJUT den ! Klem ! :)

Postat av: Linda

Vad härligt! Ni strålar alla tre! Kram

2009-06-21 @ 22:38:45
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: ღ Milly ღ

Vilken fin blogg!

Är allt bra med dig?

Kram

2009-06-21 @ 22:38:57
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91