Trevlig kväll !


Idag på dagis runt kl. 16. Min dagens: klänning/kjole från Rabens Saloner (finns hos
Kiman) , halsband Accessorize, skor shoppade i Bangkok och solbriller från Dior. Johanna har på sig kjole från H&M.

Vi girls är home-alone och då flyger tiden ;-)  så därav min frånvaro. Just nu väntar vi på att JIG ska komma hem från en business-trip och eftersom Johanna vet att pappa är på väg så tar vi sen nattning idag. Det är ju trots allt fredag = fredagsmys ! :-)


Här syns halbandet och detaljerna på klänningen lite bättre. Jag använder en underklänning från Princess Tam-Tam så att inte klänningen ska vara genomskinlig.

Ni ska få se bilder från dagen + dagens shoe-shopping senare för nu fick jag precis en bajsblöja i knä ;-)


Kommentarer
Postat av: Philia

Tänk, jag som trott att det varit torsdag hela dagen ända tills jag besökte din härliga blogg! Snacka om dagvill semesterfirare man är!

Ha en underbart skön FREDAGSkväll!!



Sommarhälsning från P.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91