Treat myself !


I påsen: frukost. I handen: NY svensk Family Living (en favorit !). På fötterna: fransk manikyr ! (tjohoo!) och på kroppen: tights, tunika och sjal = min uniform ;-)

Idag har jag en "pysslaommigsjälvdag", eller ja, inte HELA dagen, men i alla fall några timmar. Det var därför jag jobbade så mycket igår. Det är härligt att kunna vara så flexibel ! :-) 

   
Jag NJÖT verkligen av att bli bli ompysslad på fötterna . TACK älskling för en skön morsdagspresent ! Och idag är jag nog den enda som springer runt i flip-flops i Oslo  ;-)   för det är kyligt...brrr... bara 12 grader.. (om jag tar på andra skor så förstör jag lacken.)

Ops, nu tittade jag precis på klockan. Måste springa vidare till nästa avtale... Tjingeling så länge! :-)


Kommentarer
Postat av: Evelina Rönn

Åh! Det låter härligt!

Manikyr skulle man inte tacka nej till :)

Postat av: Maria

Åh vilka fina tårnaglar du fick!



Ha en bra måndag.



Kram

2009-06-08 @ 12:32:00
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Susanne

Åh, vilken härlig start på både dagen och veckan. Måste bara ännu en gång få säga " You Make My Day" Stor Kram till dig!

2009-06-08 @ 13:17:50
Postat av: EKONOMITJEJEN

VERKLIGEN FIN BLOGG!!!!



ÄLSKAR HELLO KITTY DÄR PÅ SIDAN







vill tipsa dina läsare om en blogg i tiden

spartipsbloggen

kika in nu!!!

gratis länkning om ni har spartips!!

snart 1000 läsare på en vecka

gör som dem!

kika in nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SPARA PENGAR???????

PANK?????????

SNÅL???????

FATTIG??????

STUDENT????????

INTRESSERAD AV SPARTIPS?????????

VILL NI BLI LÄNKADE?????

KIKA IN!



www.kollpadinekonomi.blogg.se



lägg namnet på minnet!!!!

2009-06-08 @ 14:44:51
URL: http://kollpadinekonomi.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag blir LYCKLIG av att du tar hand om dig själv, GO GIRL! KRAM

2009-06-08 @ 15:38:18
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Jenny

Va härligt att bli ompysslad om fötterna med snygg fransk manikyr också..

Va längesen jag gjorde det,blev sugen på det nu!

Viktigt att skämma bort sig & ta hand om sig..

2009-06-08 @ 15:45:19
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Fast leser

Kjempe herlig PEDICURE ;) (Så noen over hadde skrevet manicure). Hvilken salong gjorde du det på og hvor mye kostet det? Klemmer :)

2009-06-08 @ 18:38:13
Postat av: Anna

Jag undrar oxå hur mycket det kostade? Var det "bara" fransk och lackning eller även fotvård så att säga? Jättefint blev det :) Har aldrig gjort fransk manikyr på tårna..nu blev jag sugen ;)

Kraaam

2009-06-08 @ 19:36:16
Postat av: Stina

Så härligt att få fötter och naglar fixade, var har du hittat dina coola Havaianas med norska flaggan på? Dom var riktigt fräna! Har bara sett med brasilianska flaggan :)

2009-06-08 @ 19:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91