Snygga girls & outfits !


Kolla in skorna ! och sjalen från Alexander Mc Queen... Mischa Barton knows how to look fab.! och jag kan skvallra om att nitarna hänger med till höstens skor också (såg många snygga höst-skor idag då jag var på PR-byrå).

Jag vet, jag borde ligga och sova nu så det här får bli dagens sista inlägg, men jag piggnade plötsligt till och myser verkligen med mitt nattbloggande :-)


Alltså för mig så är haremsbyxor ett big NO, NO men jag kan tycka att de är snygga på andra, som tex här, på Joy Bryant. Hur snygg outfit som helst ! :-)

  
Nicole Richie (hennes flip-flops från UGG hade jag gärna trippat runt i, det är ju bara SÅ skönt med ullen mot foten) är en FAB mama to be. Helena Christensen är alltid lika SNYGGT klädd, hennes klänning med rosor går loss på ca 11.000 nok (!). (bara att börja spara ;-)  och till sist: Rachel Zoe, Liv Tyler och Cameron Diaz.

Nej, mina vänner. Nu är det bäst att jag säger TACK för idag och kryper i säng så jag hinner sova några timmar innan det är dags att välkomna lördag.

Godnattkram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91