Ny dag & ny inspiration !


Snygg reklamkampanj från min favorit : Gucci. Jag bara älskar deras väskor... och skor... och solbriller och ja, typ allt ;-) 

Mina kära bloggisar ! Idag har vi en ny dag med ny härlig inspiration framför oss! Visst är det härligt ?! :-)  Oslo bjuder en ovanligt kylig & blåsig dag men det gör ju absolut ingenting, det är faktiskt bara SKÖNT för då kan jag sitta inne och jobba i lugn och ro utan att känna "ätalunchuteisolenstress" ;-)

Min dag bjuder på massor med härligt jobb och det är verkligen underbart att ha ett så inspirerade och kreativt uppdrag. Jag njuter varje sek. !  :-)


Snyggt helt enkelt.


I love Gucci.

NJUT din dag för den här dagen kommer aldrig tillbaka ! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Gucci har MASSOR med fint



ha en toppendag snäckan

Kram Anna

Postat av: Anna

Vad har du för tips vad gäller presenter till dagis(förskole)personalen inför sommarlovet??

Anna

2009-06-03 @ 12:51:16
Postat av: Teresa [ 21 år och singelmamma till två ]

Väldigt läckra kampanjbilder.

2009-06-03 @ 13:14:55
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: Moa

Hej! Jag undrar om du har tillstånd att "låna" alla bilder som du publicerar i din blogg? Det är ganska många av de publicerade bilderna som du inte tagit själv. Hälsn Moa

2009-06-03 @ 14:28:18
URL: http://www.molia.se
Postat av: GucciMama

Samma här. ÄLSKAR GUCCI

2009-06-03 @ 20:45:29
URL: http://guccimama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91