Min senaste Lexington shopping.


Annons i senaste Sköna Hem.

Jag älskar verkligen svenska Lexington ! Deras annonser & produkter är alltid lika FRÄSHA och inspirerande och jag går ständigt runt och har lust på nya sängkläder från dem, eller nya kuddar, eller nya ... ja, alltid är det nåt ! ;-)

 
Min senaste Lexington shopping ägde rum hos Daisy häromdagen (där pågår salg nu, -50%). Linnet/singletten kommer jag att matcha till jeans-shorts & slitna jeans och väskan får hänga med till beachen i sommar

Nu står ett par nya kuddar från sommarkollektionen högt på önskelistan...   (Någon som sett dem på salg någonstans ? )

Vi har precis ätit god yoghurtglass (jordgubb = rosa så klart ;-) ute på balkongen och jag har bestämt mig för att inte känna någon "vimåstegåtillparkenstress" istället myser vi och ska iväg ut och äta middag med goda vänner senare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt enig! Lexington er helt komplett :-)

Man blir så glad av å se alle annonser, vil jo gjerne ha alt!



-Lene-

Postat av: Liv

Popup bildene dine fungerer ikke...



Liv :)

2009-06-22 @ 18:04:15
URL: http://livstortroen.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91