Inspiration!


Jag gick "bananas" i tidningshyllorna för det hade kommit massor med nya (juli) härliga magasiner.

Här ser ni vad jag shoppade i Sverige.. ;-)  Jag brukar aldrig shoppa Amelia men intervjun med en av mina favorit bloggerskor Charlotte Perrelli lockade.  Vi Föräldrar jade jag kunnat klara mig utan (var inte mycket spännande i den denna gång...) och klart bäst av alla var ett magasin som inte blev med på min bild, nämligen:

 
 
Sveriges bästa mamma magasin tycker jag ! :-)  (bästa norska är så klart Kamille Mor & Barn !)  Och Pernilla Wahlgren är ytterligare en favorit bloggerska så det var KUL att läsa den långa intervjun med henne. She´s one FAB mama !

Nu fick jag plötsligt för mig att jag ska skura golven. Bäst jag skyndar mig innan jag ångrar mig ;-)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej, ville bara meddela dig att det ej går att klicka på bilderna för att se dem i större format. Sidan hoppar bara upp till första inlägget på bloggen. Har varit så i ett par dagar nu...

Tack för bra blogg. Kram Camilla.

2009-06-21 @ 15:04:29
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Hej Camilla!



Jag har skrivit flera P.S om det i mina inlägg. Det är tydligen något tekniskt fel hos blogg.se och jag kan tyvärr inte fixa det... Vi får hoppas att de åtgärdar felet a.s.a.p.



Kram!

AnnaStina :)

Postat av: J Blomberg

Nu väntar vi på lite bloggande från Thailand....!!!!

2009-06-21 @ 16:12:22
Postat av: Margrethe

Hei, hva er ditt favoritt svenske interiør magasin?

Mvh Margrethe

2009-06-21 @ 18:10:55
Postat av: Weronica

Vad gör du med gamla lästa tidningar? Kan gärna ta emot :)

2009-06-21 @ 18:27:00
URL: http://www.foxypuma.blogg.no
Postat av: FilippaF

Hjälp vad tidningar, inte billigt det där kalaset:-)

Jag gillar inte Mama, tycker bara det är en löljig tidning med ytliga mamma-karaktärer tyvärr. Men inredningstidningar däremot, det är min stora frestelse.

2009-06-21 @ 19:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91