I love my job !


Inspirerande bild som symboliserar min jobbdag. (bild från visualize.us)

Ååååå vilken BRA jobb-dag jag har haft (och har) idag !! :-)  Jag har gjort research på diverse saker och haft värsta flytet och hittat massor med coola saker  som ni kommer att få se i ett magasin såsmåningom... !

Nu: dags för frisk luft, ärenden & dagishämtning. Tror jag ska "fira" dagen med en jordgubbs yoghurt på 7-eleven på vägen . Mums ! 

Hoppas att du också har en fantastisk dag denna soliga måndag ?!

Tjingeling så länge !  :-)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Deilig med sånne dager, hvor man får gjort mye på jobb! Nydelig vær bidrar til å gjøre dagen lettere, skulle bare ønske man hadde ferie da : ) Ha en strålende ettermiddag. Klem Elisabeth

2009-06-22 @ 18:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91