Happy new week !


Det känns som att kontoret här hemma är ett "evighetsprosjekt" för nu har jag kommit på att jag ska möblera om IGEN... vi får hoppas att jag blir klar en dag så att jag kan visa er  ;-)  (bild från carmoebel)

Godmorgon mina vänner ! NY vecka, NY soooolig sommardag och NYA möjligheter ! :-)

Min darling kom in och väckte mig strax efter kl. 07 vilket var en himla tur för jag hade så klart slagit av väckarklockan då jag var helt i sömn då den ringde...  jag hade värsta drömmarna i natt men har redan glömt vad det var ? Minns i alla fall att jag var otroligt glad över att det var drömmar och inte verklighet !

Verkligheten just nu är : hoppa i duschen, fixa matpakke och off we go to dagis så jag önskar dig en HAPPY NEW WEEK och en STRÅLANDE måndag så ses vi igen lite senare !

P.S det var falskt alarm med hostan i natt :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Detsamma önskar jag er :-)



Lycka till med ommöbleringen

kraaam

Postat av: Starmama ♥

God morgon!



Små bilderna är inte klickbara längre, det står bara "fel på sidan" när man försöker förstora dom små bilderna, så har det varit nu i minst en vecka!



/ Starmam

2009-06-22 @ 10:30:55
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91