Grattis till vinnaren av möbel från Millimini!

   

♥Med 304 tävlingsbidrag slog denna fina tävling REKORD här på bloggen! ♥

TUSEN MILJONER TACK för alla FINA kommentarer, ni förtjänar ALLA att vinna och därför är jag GLAD över att
Millimini ger er alla ett rabatterbjudande :-)


Husbokyllan är BEDÅRANDE och den förgyller alla barnrum! Pris: 3.590sek
(bredd 770, djup 310, höjd 1090)

♥Du får 10% rabatt hos Millimini. Ange kod "Gizmolinas" vid köp.♥
(rabatterbjudandet gäller t.o.m. 14:e juni 2009)

Och den LYCKLIGA VINNAREN i tävlingen är:

Postat av: smile

Hej! Jag skulle önska husbokhyllan. När jag varit liten önskade jag mig ett dockhus över allt annat, men av någon anledning fick jag aldrig något. När jag väntade mitt första barn, sa jag att jag skulle köpa ett dockhus direkt efter förlossningen om det blev en flicka. Ut kom världens finaste grabb och jag glömde helt bort dockhusplanerna. Nu har jag en liten tjej som är 19 månader gammal och tankarna på ett dockhus börjar komma igen. Den här hyllan hade varit fantastisk! Många kramar från en trogen läsare.

2009-05-17 @ 19:59:01
URL:
http://smilebloggar.blogspot.com/

 

Stort GRATTIS till dig Smile !
Mejla mig ditt fullständiga namn och din adress till : [email protected]

♥ Tusen TACK  Millimini för ett TREVLIGT samarbete ♥

Kommentarer
Postat av: Pethra

Ett stort grattis till Smile!

Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vad roligt Smile, ett stort grattis. Hoppas att din dotter får riktigt roligt med sitt vackra dockskåp och att du själv kan smyga in på ett hörn och ha lite roligt du också.

2009-06-03 @ 09:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91