Godmorgon tisdag = vardag !


Full fart mot dagis !

Min söta darling gav oss lite sovmorgon på morgon och väckte mig inte förren 7.45. Lyxigt ! :-) Och idag känns det som måndag eftersom det var en bonus söndag här i Norge igår så jag har en känsla av att den här veckan kommer att gå rekord fort. Därför är det bäst att ta tillvara dagarna :-)

Jag var sååå trött efter gårdagens "Mallorcadag" så jag somnade i soffan direkt efter att jag nattat Johanna så därav min frånvaro här på bloggen...  Men ni känner ju mig så bra nu att ni säkert misstänkte det ;-) Men innan jag somnade hann jag bli oerhört berörd av flygolyckan mellan Brasilien & Frankrike.... så FÖRFÄRLIGT hemskt... jag som inte är så glad i att flyga gillar absolut inte att höra om sånt... och mina tankar går till alla berörda familjer.

Nu önskar jag dig en riktigt BRA tisdag och här kommer en dagens:



Tänk på att ta tillvara dina dagar och att idag är en perfekt dag att ta några steg framåt mot dina drömmars mål ! :-)

Nu FÅNGAR vi dagen ! och du, idag blir det en NY fantastisk tävling så håll utkik !

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Helene

Tack för din inspiration och peppande ord! Det behövde jag idag :-)

/Helene

2009-06-02 @ 08:42:36
Postat av: Teresa [ 21 år och singelmamma till två ]

Hemskt med flygolycka, men trots allt är det mycket säkrare att flyga än att åka bil.

Postat av: Renée

Får också försöka tänka att flyg är säkrare än bil, men jag blir också berörd och lite osäker på om jag verkligen vill flyga fler gånger...

2009-06-02 @ 10:34:04
URL: http://pluggis.blogg.se/
Postat av: MarieLouice

Jag vill bara säga till dig...att du har en underbar blogg. Följer den varje dag och tycker den är så bra! =)

Och din inredning faller helt i min smak, dina "hemmabilder" kunde lika gärna varit tagna hemma hos mig! Me like =)

Din positiva inställning till livet smittar av sig ska du veta =)

Fortsätt så!

Kram från MarieLouice, Sweden ;)

2009-06-02 @ 11:20:51
Postat av: Annelie

Satt och tittade på bilder på er på Elsas blogg, så vackra ni är! Johanna är ju verkligen en liten kopia av JIG.

Kram kram!

2009-06-02 @ 11:33:38
Postat av: camilla y

Hej vännen!



Ha en underbar tisdag!!Har skickat mail till dig!



Kram Camilla

2009-06-02 @ 12:14:07
Postat av: Pethra

Tack för dina peppande ord, de behövs verkligen en dag som denna. Njut dagen och sköt om er! kramar

2009-06-02 @ 12:16:52
URL: http://pethrasdagbok.blogspot.com
Postat av: Sally

Usch ja, flygolyckan berör mig starkt! Vilken fasa, att inse vad som håller på att hända, fallet ner med alla människors ångest skrik, allt oljud....Jag vill verkligen inte flyga mer än nödvändigt. Pga att jag ÄR rädd för att flyga numera, samt med tanke på hur fruktansvärt dåligt det är för miljön, med alla plan i luften. Nu känns väl inte en flygning till Thailand så lockande, tyvärr!! :(



(Flickan på vespan ska nog till skolan, inte dagis! ;)

2009-06-02 @ 12:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91