Godmorgon soooooolen !


Underbart tänkvärda texter från visualize.us

Detta SOMMARväder är ju bara helt FANTASTISKT, UNDERBART & HÄRLIGT ! och det känns nästa overkligt att det är  +25 grader ute kl. 08 på morgonen :-)  Nu gäller det verkligen att ta tillvara solstunderna och vara UTE så mycket vi bara kan !

Jag ska ta och hoppa i duschen  och sen blir det UTEdag för oss . Den enda tid vi har att passa är Johannas frisørtime och hon pratar inte om något annat "Hanna klippa hår!" säger hon och smiler med hela ansiktet :-)


Idag blir det trångt på beacherna..  (bild från visualize.us)

Det märks föresten att det är semester/ferietider nu för det är såå stilla ute i gatorna och jag tror butikerna får tuff konkurrens av badstränderna idag ;-)  (jag minns hur det var då jag hade butik... solig lördag i juni = not so good...)

NJUUUUT sommaren mina kära vänner! Ät glass och drick svala goda drycker! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Jättebra tänkvärda ord! Ha en skön dag i solen!

Postat av: Anonym

åh jag älskar dina tänkvärda ord,, det händer mer än ofta att jag lägger dem som skrivbordsunderlägg..

2009-06-28 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91