Godmorgon regniga torsdag !


Johanna har precis tagit fram våra paraplyer och är klar för att gå mot dagis i regnet.

Oj, vilken TUR vi hade med vädret igår ! för idag är det "höst" ute = hur grått som helst, kallt & regnigt. Så - BRA vi fick njuta sol igår ! :-)

Vi har lite nya härliga morgonrutiner här hemma som innebär att min väckarklocka ringer kl 07 (och jag slår av den var 5:e minut .. ;-) och att Johanna startar dagen med att gå på toaletten (barnsitsen från Baby Björn är fantastisk!). Och en annan "nyhet" är att Johanna inte har vaknat på nätten sista 5 nätterna så - jag slipper stå upp på natten = LYXIGT !!! :-)


Svenska
Chic firade 1 år med stor fest häromkvällen och där vann dessa 3 girls priser : Elin Kling = fashionista, Charlotte Perrell = celibritet och Blondinbella = karriärista.

Nu ska jag kasta mig i duschen och fånga dagen som bjuder på skrivjobb hemma + på redaktionen.

NJUT din dag ! och lyssna på den HÄR sköna låten.. (vi spelade den ofta i min butik, feelgood musik..). Och just det ja, imorgon firar ju hela Sverige Midsommarafton och därför har många av er har "fredag" idag så jag passar på att önska alla svenska bloggisar en riktigt GLAD MIDSOMMAR ! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Philia

Godmorgon,



Är också grymt förtjust i Hotel Costes, köpte en cd efter ett besök i en tjusig boutique i S-holm där dom också spelade deras mysiga musik..

Musik är ju en fantastisk stämningsskapare och jag har OFTA härlig musik på hemma...



Ha en skön dag i regnet...

Postat av: queenpeach

åh vilken underbar paraplybild! ha en fin midsommar, själv ska jag försöka få till svensk fest här i Bangkok :)

2009-06-18 @ 09:26:20
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: S!!

Heej, vad härligt att du får sova hela nätterna. duktig tjej=) Ha en fin dag söta du!



Kramar från mig

2009-06-18 @ 09:37:22
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej

Åh vad härligt med musiktips. Hotel costes har jag aldrig hört talas om. Ska kolla upp dem. Tusen tack för tipset.



Sedan undrar jag...har du tips. Jag har köpt rosa mattallrikar mateus och ljusrosa assister. Vilken färg tycker du att jag ska köpa på ostronskålar till min nya servis ?

(har rosa djupa skålar)



Kram och Trevlig helg !/Marie

2009-06-18 @ 10:15:07
Postat av: Nelly

ja, här är det ruggigt med.



såg inte att det var blondinbella... hihi...



trevllig midsommar! vad hittar ni på? kram

2009-06-18 @ 12:40:34
URL: http://www.nellyat.blogspot.com
Postat av: Petra- Designfragment

Vart hittar du dina fina inpirationsbilder? Supervackra!



Petra- Designfragment

2009-06-19 @ 00:06:25
URL: http://designfragment.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91