Dagens jobb: titta på höstskor !


Jag hittar många snygga bilder & illustrationer hos visualize.us.

Idag ska jag runt på PR-byråer och agenturer och söka upp höstens snyggaste skor så jag ska klä mig och gå iväg nu så att jag hinner få gjort så mycket som möjligt innan klockan slår "dagishämtning".



.. i skrivande stund i web-cam.

Det har ljusnat ute så nu byter jag ut mina Hunter stövlar mot mina Gucci solbriller och jag känner på mig att detta blir en riktigt FAB fredag !  Om du vill ha skön fredags-fest-stämning så ska du klicka HÄR och lyssna på två av mina favorit låtar :-)

Tjingeling så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Här i Stockholm är det precis tvärt om. Efter en solig och härlig morgon regnar och blåser det förfult nu. Hoppas du får en härlig dag!

2009-06-12 @ 13:11:11
Postat av: Christine

enig- stilige sanger!



TGF! herlig!



klem


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91