Vinnaren av 500kr hos Dodde.se.



Bättre sent än aldrig ska jag nu ÄNTLIGEN presentera vinnaren i tävlingen hos den nya leksaksbutiken Dodde.se . Tusen TACK för alla tävlingsbidrag , önskar som vanligt att alla kunde få vinna... men då vore det ju ingen tävling ;-)


Den här FINA och super användbara påsen i plast med glidlås / dragkedja påminner om min "Gizmo påse" .Pris 79sek hos Dodde.se (jag ska beställa en sån till mig själv ;-)

♥ And the winner is: ♥

Postat av: sofia

Tänk vad mina flickor skulle bli glada om de visste att mamma inte bara arbetar vid datorn utan även tävlar så att de kan få nya leksaker... :D

Jag vet att de skulle bli överlyckliga om de fick några tillbehör till sitt nya dockskåp, en dockfamilj skulle inte vara helt fel och en transformator (låter ju hur tråkigt som helst men tänk vad fint det är med riktig belysning i ett dockskåp!). De kommer go bananas!

Håller tummarna här och TACK för en superfin blogg som förgyller min vardag!

2009-07-01 @ 12:47:34

STORT GRATTIS till dig Sofia !
Mejla mig ditt fullständiga namn + adressuppgifter (och e-mail) till: [email protected]

TACK Dodde.se för ett trevligt samarbete ! ♥

Kommentarer
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan.

amen! vi har precis samma hello kitty påse som jag köpte för 2 veckor sen på gekås i ullared för ynkla 15 kr (!)



ska dit där igen i slutet på augusti om du vill att jag ska köpa en till dig istället för att gå och betala 79 kr :P



kram från oss.

Postat av: sofia

Men herregud är det SANT!!!! Har jag verkligen vunnit... fattar inget Du anar inte hur himla GLAD jag blev över detta! Tusen tack underbara Anna-Sina! gåshud

2009-07-29 @ 15:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91