Välkommen juli !


Rofylld bild som ger mig ett lugn mitt i allt...  (bilden kommer från visualize.us)

Godmorgon mina vänner och HAPPY ny månad ! Nu är det verkligen SOMMAR på riktigt för JULI är ju årets "riktiga" sommar månad ! :-)

Efter en actionfylld morgon (jag trodde någon hade stulit MASSOR med kläder jag lånat från en PR-byrå.. helt förfärligt..) så ska jag nu fylla bilen och köra mot en mörk & sval fotostudio där jag blir hela dagen fram till att jag ska hämta hjärtat på dagis. Sen ska sötaste Gizmoprinsessan Kjerstin leka med Johanna en stund så att jag kan jobba vidare ett par timmar . Det kommer Johanna att älska ! :-)


Så här hade jag gärna tillbringat dagen... I en solstol vid havet.. Den super-söta barnstolen som man kan få sitt namn på kommer från PotteryBarnKids.

Jag önskar dig den allra BÄSTA dagen och hoppas att du använder den till att göra saker som leder dig mot dina drömmars mål  ! :-)

Och just det: DAGENS ROS går till killen som visade mig var de "försvunna" kläderna var. TACK !!

p.s missa inte att det är sista dagen att TÄVLA, du hittar tävlingen om du klickar på "tävlingar" i vänster marginalen.

KrAmAr! ♥

Kommentarer
Postat av: fia

jag giller verkligen den stilen på däck stol och att den finns som barn stol är ju toppen .

önskar dig en trevlig dag .

Postat av: sofia

Jag har en nyfiken fråga... varför namnet "gizmolina"? Jag är en ganska ny läsare så kanske står det att läsa någonstans i bloggen, undrar var det kommer ifrån.



Tack för din braiga blogg och positiva inställning som smittar av sig :D

2009-07-01 @ 12:54:54
Postat av: Att ha det gott

Ser underbart ut

2009-07-01 @ 13:03:30
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: LinnM

Hoppas du haft en fantastisk dag och hunnit med allt på ditt schema! :)

2009-07-01 @ 20:26:22
Postat av: Jeanette

Vilka underbara bilder du hade i det här inlägget!

2009-07-02 @ 11:30:45
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Juicy Couture Outlet Online

Very good, looking forward to the latest article!

2012-03-16 @ 09:16:15
URL: http://www.juicycoutures-outletmall.com/
Postat av: Juicy Couture Outlet

Your articles always have insights, very good, continue to work hard!

2012-03-16 @ 09:17:22
URL: http://www.juicycoutures-outletshop.com/
Postat av: Michael Kors Outlet

A very worthwhile collection of articles,thank you share!

2012-03-16 @ 09:18:12
URL: http://www.michaelskors-outlet.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91