Vackra klänningar hos vackra Julie.


Kvällens värdinna: Julie. Hon visar fram en av mina favoriter ut kollektionen.

I kväll var jag bjuden upp till min (ganska) nyinflyttade granne Julie på konfektions-salg av den norska desigern
LeilaHafzi. Leilas VACKRA klänningar hänger i garderoben hemma hos bl.a. Angelina Jolie & Kylie Minogue och Julie har gått modell för Leila flera gånger och då har det sett ut så här:


Julie modellar.

Eftersom Johanna låg och sov så sött på soffan så vågade jag bara lämna henne några få minuter  så det blev ett "blixt-besök" (Julie + sambo bor på våningen över oss)  och jag fick tyvärr droppa vinglaset som jag bjöds på.


De vackra klänningarn passade perfekt in i den vackra lägenheten.


En till favorit ur kollektionen... vill ha !! ;-)


Jag lånade ner denna vackra för att prova... Den går ner djupt i ryggen och där hittar man även en rosett/sløyfe som en vacker detalj. Om jag hade haft 2.700nok "över" så hade jag slagit till på denna ikväll.

 
Den svarta har Kylie Minogue och den gula har Angelina..  TACK för inbjudan Julie ! hoppas att du och girlsen koste er.

Puuuh... det är så varmt att jag får lust på en kall dusch.. men den får vänta för jag blir på kontoret ett tag till :-)


Kommentarer
Postat av: Philia





Vilken fantastiskt söt granne du har och vad läckert hon bor!!! Och vilka KLÄNNINGAR! HÄFTIGT! Verkligen vackra...

Ha en super kväll!



Kram från Philia :)

Postat av: Weronica

Superduper snygg klänning. Älskar den aprikosfärgen !!!

2009-07-01 @ 23:17:31
URL: http://www.foxypuma.blogg.no
Postat av: Kristine

Nydelig kjole som tar seg godt ut på deg! Ser ut som din nabo har en flott leilighet også.... HA en super duper kveld!! Vi nyter sommeren og har det flott hver dag med bading og godt humør. Lite shopping i disse sommerdagene :D Takk for din inspirasjon i hverdagen!

2009-07-01 @ 23:21:50
Postat av: Kristine

HEI! Siden det ikke går an å åpne vinduene, kan du ikke legge bildene i vanlig størrelse istedenfor??? Takk :D

2009-07-01 @ 23:23:18
Postat av: Att ha det gott

De var fina

den grannen och du kommer nog att få det trevligt

2009-07-02 @ 14:16:35
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Michael Kors Handbags

A very worthwhile collection of articles,thank you share!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91