Tittut !


Hittade den här bilden i mitt arkiv från den här dagen för exakt 1 år sedan. Då var jag och min kära bror Johan på bio och såg Sex and the city . 

Jag har suttit klistrad vid en pc här på redaktionen heeela dagen idag och kom precis på att jag helt glömt att äta lunch. Typiskt mig ;-) Jag blir så inne i det jag gör att jag inte tänker på om jag är hungrig el törstig... 

Nu är vi väldigt få kvar här och jag ska bara jobba på en stund till. Sen ska jag köra raka vägen hem och FREDAGSMYSA! :-)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad fina ni är, och lika som bär, verkligen! =)

2009-07-17 @ 18:04:38
Postat av: Hilde

Ønsker deg en fin fredag :)

2009-07-17 @ 18:28:00
Postat av: Agnes

Vad lika:)

Tänkte höra vem det var som vann tävlingen i samarbete med Dodde.se? Man är ju lite nyfiken!

Ha en mysig helg! ♥

Postat av: Liv

Hvor er bildet????

2009-07-17 @ 22:37:35
URL: http://livstortroen.blogg.no/
Postat av: Kristina

Var tog bilden på dig och din bror vägen??

2009-07-18 @ 10:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91