TACK mina vänner!


Klänningarna förgyller dörren in till mitt kontor .

TACK för ALLA kommentarer jag fick på de här FINA klänningarna / topparna från H&M (divided) ! Ni är UNDERBARA som ger mig feedback då jag efterfrågar det  :-)

Oftast brukar det vara solklart om ni gillar den ena eller andra men det här gången verkar ni tycka precis som mig, nämligen att den rosa ger ett "lyxigare" intryck och att den blå är somrigare och passar bättre till mina ögon.  Så : jag tror kanske att jag behåller båda för det känns som att de kompletterar varandra ;-)   Den rosa blir snygg att matcha till stickat, jeans, sjal och støvletter i høst och den blå kan jag använda soliga sommardagar (+ i Thailand).


Gårdagens fångst!  Jag älskar verkligen Vogue. SÅ inspirerande!

Nu pågår matfix i köket och jag sitter som vanligt på kontoret och jobbar. Fråga mig inte hur det ska gå i morgon då mormor reser hem?  (hjälp ! ;-)

P.S TACK också för de fina nettbutiks tipsen ni gett mig i ett tidigare inlägg.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Anna-Stina. Såg att du krev i ett tidigare inlägg om tapeten i Johannas rum att den hade utgått. Jag tror att jag har hittat den i en webbutik, www.maleributiken.se. Du får dubbelkolla om det är den men jag är ganska säker att det är samma.

Ha en fin kväll.

Kram Hanna

2009-07-21 @ 18:40:17
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Hej Hanna!

TACK för tipset ! :) Det där är den nya tapeten R.L kommit med som är väldigt lik Johannas men den Johanna har finns tyvärr inte längre . Men som sagt: de är väldigt lika ! :) De kom säkert på att det var dumt att ta bort en så FIN tapet ur sortimentet också gjorde de en som inte är exakt lik för att få lite förändring :) Njut kvällen! Kram! :)

2009-07-21 @ 18:48:46
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej !

Vilka fina toppar. Den rosa är helt underbar. Var finns HM Divided ???

2009-07-21 @ 19:17:56
Postat av: Elisabeth

Fine topper begge to så det er fornuftig å beholde begge. Fantastisk å ha besøk som disker opp med mat hver dag - luksus! Bare å nyte det = ) Det er så mye fin inspirasjon i bloggen din. Takk! Klem fra Elisabeth

2009-07-21 @ 19:30:59
Postat av: Att ha det gott

Tycker jag att du gör helt rätt i

2009-07-21 @ 19:51:48
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: rebecca

Du svarar aldrig om JIG, men betyder din oro att mormor reser att han fortfarande är sjuk?



För är han det kan jag förstå att det blir tungt för dig. Håller tummarna att han blir bra snart!

2009-07-21 @ 20:02:10
Postat av: Stina

Jag har en fråga som egentligen inte har med detta inlägg att göra men skulle bli glad om du ville svara på den iaf. Jag ska åka till Madrid med min dotter på torsdag och vara där en tid, har du något bra tips om vad som kan behövas till en liten en då man reser till ett varmt land? Tack för dn härliga och inspirerande blogg!

2009-07-21 @ 20:56:46
Postat av: Maria

Vilken fin blogg du har! Och vilka klänningar du hittat!!! Finns inte på närmsta H&M och inte online. Damit. :D

2009-07-22 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91