Regn = innelek & ett krit-tips!


Hjärtat bakar chokladkaka inne på sitt rum och hennes dagens är: t-shirt från H&M (logg), klänning + tights från
HowtoKissaFrog och Hello Kitty sockar + hårspännen från H&M.

Regn = innelek  och nu "kritar"  (hjärtat kallar det att krita då hon sitter och ritar med kritor) Johanna & mormor för fullt  vid köksbordet i den nya teckneboken med favoriten Dora som de hade varit ute och shoppat fredags. Och vet ni vad mormor gjorde nyss? hon skurade golven ! Känns som att vi har en egen "Magda" här hemma ;-)  (ni vet Magda i Sex and the city... )


Johanna gjorde mig sällskap på kontoret tidigare idag. Allt började lugnt och stilla med att hon satt och myste med min kortsamling......


... sen blev det plötsligt lite mer action ;-) 

Här kommer ett krit-tips :

 
ÄNTLIGEN har jag hittat världens BÄSTA kritor !!  De kommer från Djeco och jag har köpt dem på butiken Sprell, (de kostar 149nok) . De flesta kritor är så torra och det blir liksom ingen färg men dessa är perfekta!

Jag älskar verkligen söndagar och jag är SÅ glad över att ha mormor här så att jag kan jobba (och blogga ;-)  i lugn och ro på kontoret  :-)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Här har vi en småmulen dag, men vad gör väl det, när man har familjen samlad och goda vänner på besök!!



Så skönt att mormor kunde stanna så länge, hur är det med JIG nu då, på bättringsvägen får vi hoppas.

2009-07-19 @ 18:13:57
Postat av: Karin

Att ha sin mamma bredvid sig i vardagen är en känsla av trygghet och bekräftelse på att allt är bra i sitt liv, så tycker jag iaf.

Lycklig är du och din familj som har henne!

2009-07-19 @ 19:28:59
Postat av: Linda

Det måste verkligen vara något speciellt med Dora. Min son på snart ett år är redan ett stort fan och älskar att ha sin DVD-film på när han kryper runt här...=) Hoppas att ni haft en härlig söndag!

Postat av: Nana

Jag älskade att titta på mammas kort när jag var barn så jag förstår Johannas glädje :)

Skulle man kunna få önska att du lägger in dina bästa tips på inköp av kläder nu när snart ht modet tar över i butikerna?



Ha en fin kväll!



Kram

2009-07-19 @ 20:13:05
Postat av: Marie

Hej

Har precis börjat läsa din blogg och tycker den har en bra blandning mellan allt och lite till :) Så fina saker, kläder, inredning m.m. du visar.

Hoppas helgen varit bra!

Kram Marie

2009-07-19 @ 20:40:41
URL: http://inredningsdrommar.blogspot.com/
Postat av: Emma

Jaa min 16månaders lilla tjeja älskar Dora!! :-)



Tack för en härlig feelgoodblogg. Blir alltid glad av att titta in här!!



Kram o godnatt

2009-07-19 @ 22:31:41
URL: http://emma1983.blogg.se/
Postat av: Josefine

Visst är det härligt med mamma/mormor som hjälper till! Man önskar att man bodde närmare varandra bara.. Fast vi har inte lika långt till min familj som du har till din.



Kramar på er!

2009-07-19 @ 23:15:21
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Härligt rosa bilder:) Kritorna låter bra.

2009-07-20 @ 12:12:36
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91