Min inspiration.


Bilden får mig att tänka på Carrie i SATC oc jag älskar allt tyll och rosetten.

Den här bilden som sitter på mitt moodboard ovanför skrivbordet är min INSPIRATION till morgondagens foto-shoot :-)  och idag sprang vi ut en sväng för att shoppa nya blomster hit till kontoret så nu ser det ut så här :


Det blev, inte helt otippat, 2 st rosa pelargonier som matchar de på balkongen. Känns sommarfräscht


Så här såg fönstet ut tidigare idag, 2 mindre pigga hortensia som var ett felköp på Ikea för knopparna slog aldrig ut..

Jag vaknade nyss i soffan av att Johanna väckte mig, måste ha slumrat till i typ 5 minuter.. trött mama idag ;-)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Miniatyrbilderna funkar fortfarande inte, suck... ;) Jag vill ju seee!!! :D

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Jag vet, det är grymt irriterande.. Ska mejla blogg.se IGEN ! Kram :)

2009-07-26 @ 18:13:38
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Maria

Hei hei. Så flotte gardiner.. har du tips til hvor jeg kan få tak i slike?? Mvh

2009-07-27 @ 15:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91