Lördagkväll.


Tro det eller ej men detta är Lindex reklam !  det kan man inte tro, eller hur ?

Det blev tyvärr inte så många bilder tagna i kväll... så jag får ta igen det imorgon ;-)   

För en stund sedan hände en så cool sak. Mitt hjärta packade plötsligt ihop sina saker i vardagsrummet / stua, sa "god natt!",  också gick hon in och la sig i sin säng på sovrummet och somnade .  Det har hänt några gånger förut och jag blir alltid lika lycklig !

Hoppas att du myser i kväll och om du är på väg ut: lova att du dansar för mig ! :-)


Kommentarer
Postat av: madilene

hej anna stina

måste få veta vart du köpt din fina paljettkofta,o vad den kostar den du hade på bröllopet superfin är den!

2009-07-18 @ 22:58:04
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Hej Madilene!

Vad kul att du gillar min paljettkofta ! :) Den kommer från danska Heartmade (
www.heartmade.dk) och jag sålde den i min butik Gizmo & Co för många år sedan. Tror att den kostade runt 3-4000 men kommer tyvärr inte ihåg exakt.. Kram ! :)

2009-07-18 @ 23:57:21
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: John

Den där blombuketten vill jag ha. Skulle vilja bada bland bladen, faktiskt.

2009-07-19 @ 01:31:58
URL: http://johnhellstrom.blogg.se/
Postat av: elin

Flott kjole, den må prøves i butikken!!

Takk for masse inspirasjon!

2009-07-19 @ 11:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91