Höstsnyggt och lite mer Madonna..


Klänning & skor från
net-a-porter.

Den här superfina klänningen från Donna Karan påminner mig om julen och skulle passa helt perfekt till julafton ;-)  och skorna får gärna förgylla mina fötter i höst. Hur snygga som helst ! :-)

Nu ska jag fixa några saker och sen är det sängen som gäller. Du har väl inte missat den fina TÄVLINGEN som pågår? där du kan vinna vackert halsband från butiken Nordljus


Madonna för Louis Vuitton. Jag passerade L.V butiken idag i city och fick se upp så jag inte drogs in som en magnet.. ;-)

Jag avslutar den här bloggdagen på samma sätt som FABULOUS Madonna avslutade sin show igår:  hon körde en mix av den HÄR + den HÄR låten och det var den BÄSTA mix jag hört. Världens coolaste avslutning på konserten, jag dansade mig svettig ! :-)

GoDnAtTkRaM! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja som sagt.. Du TROR att du lever i nuet med dina CARPE DIEM osv. Och nu kollar du på JULKLÄNNING också. VEM tror dig?

2009-07-30 @ 02:33:49
Postat av: Hanna

Klänningen var verkligen superfin! Hoppas du sovit gott och att du får en härlig dag - din blogg förgyller min morgon! Kram/Hanna

Postat av: Anonym

Anonym-

Jag tycker verkligen synd om dig som sitter där vid datorn och skriver spydiga kommentarer. Hoppas att du snart finner något mer utvecklande & kul att göra med ditt liv för du har bara ett...



Hanna-

Tusen TACK för din trevliga kommentar. Jag blir glad när jag läser att jag förgyller din morgon. TACK! :) Önskar dig en fin dag ! Kram! :)

2009-07-30 @ 09:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91