Hösten har startat !


En FIN höstnyhet från favoriten Odd Molly.

Idag var jag en innom den FINA butiken
Kiman för att "reka" inför ett uppdrag och där hade hösten gjort sin entré ! Det är verkligen SÅ härligt när hötnyheterna droppar in... för plaggen hänger där snyggt och prydligt på rekke og rad och allt ser bara delikat ut. (till skillnad mot salgstativen som är ett enda kaos).

Hur som helst : den här godbiten från Odd Molly har jag gått och kärat ner mig i. Såg den först hos Daisy och idag hos Kiman... nästa gång ser jag den kanske i min garderob? ;-) 

Jag har precis checkat in på redaktionen och mitt kvälls-skift startar NU !

Tjingeling så länge!


Kommentarer
Postat av: Philia

Den var jättefin!Verkligen! Har sett en Almost Black Livealot Blouse som jag är sugen på själv!! Och en såå söt Rutig kappa.. :)

Ha en HÄRLIG kväll working girl! Kram!

Postat av: Rövarmamman

å vad ja älskar deras höstkollektion:)

2009-07-23 @ 20:06:59
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Anonym

Jeg elsker OddMolly. Spesielt kjolene bare roooooper på meg fra hengeren, men selv på salg sliter jeg med å tilfredsstille meg selv i disse dager. Får nøye meg med de fine tunikaene jeg venter på fra Chill:)



Kram

C

2009-07-23 @ 20:17:52
Postat av: Caroline

Hei "working mama"! Du står veldig på om dagen Anna-Stina, flink jente :) Men husk å tenke på deg selv og hente deg inn når du trenger det! Men det er sikkert ekstra hektisk nå før deadline? Visst er det hektisk i jobben min også, men da tar noen over etter meg etter ca. 8 timer (er intensivsykepleier) - og det er veldig godt! Så jeg håper du får det roligere snart, selv om du trives kjempegodt med det du gjør. Gleder meg til å se resultatet i neste Kamille Mor&Barn, og Kamillene utover:)

Blir spennende med ny konkurranse - har du forresten kåret en vinner i Dodde-konkurransen?

Ønsker deg en fin kveld, forhåpentligvis med litt pusterom..

Stor klem fra Caroline

2009-07-23 @ 20:19:20
Postat av: Annica

Visst börjar hösten närma sig, även om vi har MINST 2 månader sommar kvar! Har precis klickat hem höstgarderober till mina barn hos H&M (det blir enklast så). Denna gången har de fått vara med och kryssa i katalogen vad de gillar, dottern fyller 5 i augusti och önskar sig inga leksaker(!), istället kommer hon att få MASSOR av kläder!



Du verkar ha det VÄLDIGT hektiskt just nu. Aven om det låter svårt, försök att ta lite pauser mellan varven och tänk på dig själv!



Ha det så gott, önskar en trogen bloggläsare, som förundras över din aldrig sinande optimism och energi! /Annica

2009-07-23 @ 21:51:10
URL: http://annicassida.blogg.se/
Postat av: Josefine

Den är jättefin! Jag vill också ha den!!



Ta det lugnt med jobbet och glöm inte ta hand om dig! Kram!

2009-07-23 @ 22:33:16
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Elena

Sååå snygg! Gillar vanligtvis bara Odd Molly på andra, men denna tror jag skulle kunna hamna även i min garderob!

2009-07-23 @ 23:08:44
URL: http://elenasmind.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Snälla AnnaStina var rädd om dig Du jobbar på men kan när som helst gå i väggen vad jag inte hoppas att Du gör .Tänk på lilla Johanna och JIG Ni ska hålla i mänga år. Jag tycker att Du är jätteduktig läser din blogg flere gånger om dagen den är väldigt inspirerande,men var rädd om dig stor Kram från en läsare

2009-07-23 @ 23:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91