Hello tisdag !


Ser ni blicken ? den går till dummisar som skriver elaka saker. Ni borde skämmas !

Johanna är på dagis, jag har varit på ett INSPIRERANDE möte på redaktionen och jag var på VÄRLDENS BÄSTA humör fram till nyss då jag gick in på bloggen och läste igenom kommentarer..

Min blogg ska GE mig energi och inte TA min energi så nu måste jag logga av så att inte bloggen stjäler mer energi från mig idag... Uff, jag förstår mig verkligen INTE på människor som klarar att sitta och skriva skit om andra. Exakt VAD är det för type personer som gör sånt ? Hur känner de sig när de tittar sig i badrums-spegeln på kvällen ? är de stolta över dagen och tänker "Hurra ! idag förpestade jag Gizmolinas blogg. Lycka!" ? Nej,  alla ni som håller på att skriva elaka kommentarer: gå någon annanstans för ni passar verkligen INTE in här i min feelgood oas.  Men innan ni drar vidare så tycker jag att ni ska klicka 
HÄR och lyssna på en låt med en väldigt passande text ! ;-) 

Till alla er andra UNDERBARA bloggisar: Jag återkommer med vinnaren i Dodde.se tävlilngen +  en NY tävling då jag är tillbaka från jobb & dagishämtning för nu springer jag iväg ut igen. På schemat står: plock av barnhöstkläder !

 
Jag sitter och mumsar i mig svenska GODA smörgåsrån då jag bloggar :-)

Önskar dig en FABULOUS dag !  och jag ska INTE låta en dum person få förstöra denna SUPERdag !!! så det så ! ;-)

Puss & Kram ! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Strunta i alla avundsjuka människor. För det är det alllt handlar om!



You rock girl!



Kram

Postat av: Johanna

Jag förstår inte, det finns väl inga elaka kommentarer här. Läste igenom de senaste inlägget och fattar som sagt ingenting. Men du kanske har tagit bort dem? Fast då blir ju detta inlägget ganska meningslöst.

Hur som helst, ha en fortsatt fin dag!

2009-07-07 @ 13:26:05
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Jag har inte tagit bort några kommentarer. Kramar ! :)

2009-07-07 @ 13:28:12
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med Sofie! Strunta i alla elaka kommentarer, din blogg e fab! Är här inne varje dag för att hämta inspiration och inredningsideér!



Kan inte förstå ens hur folk kan med o kommentera hur man sminkar sig, det är väl upp till var och en ändå!!



kramar

2009-07-07 @ 13:29:46
Postat av: Angel

Tråkigt att d finns människor som måste klanka ner på andra för att må bra,din blgog e bäst

2009-07-07 @ 13:30:56
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du har alldeles rätt i att bloggen ska ge dig energi och jag håller med föregående talare om att strunta i de dumma kommentarerna! Du är en inspirationskälla och en förebild!

Jag blir glad av att läsa din blogg! :)

Ha en underbar dag, kram.

2009-07-07 @ 13:43:13
Postat av: Liv

Enig, de er kun misunnelige!!



Go gizmolinas! ;-)

2009-07-07 @ 13:54:39
URL: http://livstortroen.blogg.no/
Postat av: Tine

Uff, ser hva du mener om ekle kommentarer AnnaStina, det er dumt at folk taar opp slike personlige ting som utseende o.l. alle har jo forskjellig mening om hva som er pent, kledelig osv. smaken er som baken...Du iallfall har en positiv og lekker blogg som det er godt og titte innom! kke la disse dumme kommentarene stoppe deg, du gir glede og inspirasjon til veldig mange, og det er det viktigste!



Klem

Tine

2009-07-07 @ 14:07:16
Postat av: camilla

hej hej,jag tycker din blogg är toppen och läser den dagligen,keep up the good work,kramis

2009-07-07 @ 14:16:43
URL: http://alizo.blogg.se/
Postat av: Philia

Men usch vilka påhopp, när du skriver att du är lycklig och är så generös och bjuder på dig själv..



Hoppas att du inte inte blir FÖR sårad och tröttnar på bloggandet bara...

Det är ren underhållning att få möjlighet att logga in sig på din sida! Som att läsa ett fantastiskt magasin varje dag och du vet att vi är många damer som tycker det!!!



Dessutom ÄR du oerhört fresh, stilsäker, snygg och classy!!!!

Så det så!



KRAM från P.

2009-07-07 @ 14:16:50
URL: http://houseofphilia.blogspot.com
Postat av: sofia

De är bara avundsjuka! Jag kan förstå dom! Du är great! Själv är jag tillbakadragen, har inte så mycket energi och en ganska negativ personlighet. Jag kan bli knockad av din personlighet och ditt driv, din ork, din positivitet.. och skulle lätt kunna bli avundsjuk MEN jag väljer att bli peppad, snarare än provocerad av dig. Skulle ditt glada sätt ta min energi för jag fann det provocerande skulle jag välja att besöka andra sidor på nätet. Det är något jag tycker man ska tänka på om man hela tiden blir arg när man läser någons blogg.. Istället för att sprida en massa dynga som förpestar för alla andra, läs nånannanstans nåt ni gillar istället! Sen kan man ha olika smak och tycka olika men det ger en ju inte rätten att vara oförskämd. Att kritisera en annan kvinnas sätt att sminka sig och klä sig är ju inte lite "råd i all välmening".. det är att vara j-ligt oförskämd. Eftersom AnnaStina älskar mode och arbetar med det så inser nog de flesta att hon är väl medveten om hur hon ser ut, alltså behöver ingen påpeka att hon sminkar sig "fel". Hon vet nog vad hon gör!



Tack för en superblogg :D

2009-07-07 @ 14:22:03
Postat av: rocknrollballerina

Hi Anna Stina! Nå er det lenge siden jeg var innom og kommenterte hos deg. Du har en herlig blogg, og en fantastisk stil, så ikke fokuser på de negative kommentarene som du får. Det er ikke lett å la være vet jeg, men forsøk å konsentrere deg om de positive kommentarene og bygg videre på de. Og husk, det er du som kontrollerer hva du ønsker å tenke på:) Ha en super sommer!

2009-07-07 @ 14:34:27
URL: http://rocknrollballerina.blogspot.com
Postat av: Katta

Nej Anna-stina, de människorna som skriver elakt till dig de tittar i spegeln varje kväll och mår tyvärr bra för de är för dumma för att fatta att deras liv styrs av avundsjuka och illvilja. Kan man inte säga något snällt så knip! Usch fy vad jag blir arg på dessa bittra människor. Jag älskar din blogg och läser varje dag för inspiration och till glädje.

Du är fab!

Många kramar/ Katarina



2009-07-07 @ 14:56:03
Postat av: Lotta Th

Heja dej :-)

Den låten säger precis allt! Kunde inte bli mera passande!

Vi som följer din blogg och mår bra av dej, vi står upp o sjunger med :-)

Kram / Lotta

2009-07-07 @ 14:56:23
URL: http://lottath.blogspot.com
Postat av: Katta

Nej Anna-stina, de människorna som skriver elakt till dig de tittar i spegeln varje kväll och mår tyvärr bra för de är för dumma för att fatta att deras liv styrs av avundsjuka och illvilja. Kan man inte säga något snällt så knip! Usch fy vad jag blir arg på dessa bittra människor. Jag älskar din blogg och läser varje dag för inspiration och till glädje.

Du är fab!

Många kramar/ Katarina



2009-07-07 @ 14:56:31
Postat av: Weronica

Folk är bara AVUNDSJUKA. Ta inte åt dej av vad dem skriver. Du är ju jättebra :)



PS Åt smörgåsrån idag hos mormor och morfar i Visby. Lovely. hihi

2009-07-07 @ 14:57:42
URL: http://www.foxypuma.blogg.no
Postat av: AnnaS

Jag blir alltid glad av att titta in här hos dig, du inspirerar och sprider glädje. Tack finaste för det!♥



Du är värdefull, alldeles fantastisk och fullkomligt underbar!!!



Stoor kram till dig hjärtat.

2009-07-07 @ 15:28:42
Postat av: Att ha det gott

strunta i de elaka De är bara avundsjuka

2009-07-07 @ 16:14:11
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Starmama ♥ ( & sjuksköterskestudent )

Hej Anna-Stina!



Vilka otroligt elaka kommentarer du har fått. Jag har aldrig läst nåt liknande!



Själv är jag nästan 31 år gammal och kommer att sluta blogga. Tycker helt enkelt att jag är för gammal för att tillbringa så mycket tid framför datorn. Nu ska jag prioritera om mitt liv och då får familjen den tiden istället.



KRAM på dig, vad du än väljer!



2009-07-07 @ 16:23:02
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/
Postat av: Jenny

men är det inte till att överreagera lite? Lite kritik angående sminkning är väl inte hela världen... det finns värre saker man kan råka ut för?!

2009-07-07 @ 16:57:25
Postat av: Wenche

Ikke bry deg om det:)

Vi er mange som elsker bloggen din, og leser den hver dag (og flere ganger om dagen)...



Den gir energi og inspirasjon, og det trenger jeg:)



klem:)

2009-07-07 @ 17:05:35
Postat av: Mikaela

Jag vet att det är lätt att säga att du inte ska bry dig. Men jag tycker verkligen inte att du förtjänar att behöva bry dig om elakingarna.

Du är så himla inspirerande och jag koser varje gång jag får läsa din blogg.

All kärlek och lycka till dig och din familj!

Kramar

2009-07-07 @ 17:09:04
URL: http://bomi.blogg.se/
Postat av: Marie

Det finnes dessverre en del uhøflige mennesker som føler at de må kommentere med en gang de leser noe de ikke liker. Det er merkelig og unødvendig.



Starmama: du bør kanskje tenke over hva du skriver. Hvis man vil tolke kommentaren din negativt, høres det ut som du mener at de som blogger ikke prioriterer familien. Og sånn er det da ikke. Det er mange som helt fint klarer både og blogge og samtidig ha masse tid til familien.



Ha en fortsatt god dag:)

2009-07-07 @ 17:19:07
Postat av: Åsa

Men nu får det väl för i helvete vara nog (på ren svenska).

Det finns en sak jag inte kan fatta.... Varför går man in på en blogg och kritiserar en annan människas utseende, har ni så in i helvete tråkigt liv? Jag kan slå vad om att ni står framför spegeln och försöker se bra ut med kajalen varje dag men misslyckas kopiöst och då måste ni kritisera andra i detta fall Anna-Stina. Snart skriver varje människa egen blogg så det finns säkert någon som passar er oxå....

Denna bloggen passar mig utmärkt... blir så otroligt inspirerad allt från kläder till inredning.

Tack Anna-Stina för en super bra blogg!!!! Sätt på dig pissenisse-skygglapparna så rinner de depprimerades kommentarer bort.

HA EN UNDERBAR KVÄLL!

2009-07-07 @ 17:32:06
Postat av: Ida

Hej.

Din blogg är så inpirerande. Och ger mig massor av energi. Tack



Ida

2009-07-07 @ 17:43:21
URL: http://anderssonida.wordpress.com
Postat av: Caroline/Drömlägenheten

Hejja dig AnnaStina! (som by the way är ett fantastiskt härligt namn!)



Din blogg är den första jag läser på morgonen, älskar dina feelgood inlägg och alla visdomsord som ger mig och många andra en liten skjuts på välmåendekontot!



Fortsätt som du gör!



KRAMAR från Caroline

Postat av: Anette

AnnaStina - du er en STOR inspirasjon :-) Jeg blir så glad av å lese din blogg! Ikke la disse smålige menneskene gjøre livet ditt surt. You go girl! Klem til deg

2009-07-07 @ 18:45:03
Postat av: Anonym

skit i dem :P de e töntar med inget bättre för sig

2009-07-07 @ 19:01:56
Postat av: M

Hei :)

Det er vel bare noen som er misunnelige som skriver sånne ekle innlegg. Jeg er innom bloggen din hver dag, so keep up the good work! :)

Klem Fra M

2009-07-07 @ 19:05:28
Postat av: Pangis

Keep on Gizmolina! När t o m jag som i vanliga fall är totalt ointresserad av inredning och mode hänger här dagligen och stortrivs ja då har du lyckats! Du är en glädjespridare som jag inte vill vara utan.. Du ser alltid bra ut och Johanna är söt som socker och din goda smak är beundrandsvärd!:-)

Sen är du min favvismeterolog för det väder du har "idag" kommer till oss inom loppet av ett par dygn:-)



Fin dag till dig från ett soligt Närke/Kram!

2009-07-07 @ 19:13:10
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Caroline

Kjære Anna-Stina!

Er så enig med det de aller fleste har skrevet før meg; ikke bry deg om de utrolig tette kommentarene! Bloggen din er helt super, er innom flere ganger om dagen :) Og du virker som en super jente - kjenner deg jo ikke personlig, men føler jo at jeg som bloggleser blir litt kjent med deg likevel!.. Hvis jeg treffer på deg i Oslo kommer jeg sikkert til å si hei:)

Stå på videre, med din herlig inspirerende blogg! Du gleder mange hver dag med finr ord, bilder og ikke minst masse inspirasjon.

Klem fra Caroline

2009-07-07 @ 19:28:45
Postat av: Elisabeth

Hei Anna Stina! Skjønner vitsen med å legge igjen stygge kommentarer, nei det er virkelig unødvendig. Ta til deg alt det positive du får - overse alt det andre. Takk for en inspirerende blogg, er innom flere ganger om dagen. Fortsett sånn : ) KLem Elisabeth

2009-07-07 @ 20:32:03
Postat av: caroline

Hej!

Har just upptäckt din blogg och har fullt sjå att gå igenom allt vad du skrivit...men min första reaktion var just oj, vilken härlig blogg med en underbar blandning av livsglädje och just sånt som jag gillar!

Fortsätt så och glöm de elaka, energitjuvar mår dåligt själva och önskar de hade allt som de positiva människorna (läs dig) har! Keep on going! Jag är i alla fall fast i din underbara blogg!

Kram / Lotta (Stockholm)

2009-07-07 @ 20:42:35
URL: http://cauoline.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, jag lyssnade på låten du länkat till nu, klockrent!

2009-07-07 @ 20:52:00
Postat av: Anonym

ta ingen skit! din blogg är jätteinspirerande och du har världens bästa stil då det gäller inredning! you go girl!

2009-07-07 @ 21:44:31
Postat av: Pinkmommey

Hej!



Jag följer din blogg och även några andra "mamma-bloggar" och alla ni råkar ut för dessa skithögar som ska klaga hela tiden... Dock tror jag inte att det är flera utan en och samma avundsjuka människa som använder sig av flera olika namn - det märker man om man "läser mellan raderna".



Tack för en bra blogg!

Pinkmommey

2009-07-07 @ 22:16:14
URL: http://pinkmommey.blogg.se/
Postat av: Elin

Fan vad vi kvinnor ska vara duktiga på att trycka ner varandra! När ska vi börja hålla varandra om ryggen och stärka?



Skit i alla negativa kommentarer AnnaStina. Du är fin!

2009-07-08 @ 00:24:18
URL: http://elinmariathornqvist.blogg.se/
Postat av: Milla

Din blogg er kjempefin! Du gir så masse av deg selv, en riktig gledesspreder. Vi er mange som leser deg og setter så utrolig pris på det du skriver. Stå på!

2009-07-08 @ 01:36:51
Postat av: Frida

Kanske var det elakt menat från vissa, men jag har funderat över det många gånger att du skulle vara finare med lite naturligare make-up, men det bestämmer var o enskild människa, hur man sminkar sig, inte sant? :) Kram!

2009-07-08 @ 13:40:02
Postat av: Åsa

FRIDA..... Skämtar du eller? Du fortsätter att kritisera en människas utseende. Skulle du kunna gå fram till ngn på stan och säga att "Du skulle se mycket finare ut med naturligare make-up". Det tror jag knappast du skulle våga...för jag hoppas att ngn skulle ge dig en hård smäll så du faller (jag vet man ska inte slåss). SÅ VARFÖR SKA MAN KRITISERA I DETTA FALL ANNA-STINA FÖR HENNES UTSEENDE BARA FÖR ATT HON SKRIVER EN BLOGG OCH DU SITTER BAKOM EN DATORSKÄRM?????

2009-07-08 @ 13:46:47
Postat av: Ingela

En tanke som slog mig... jag har aldrig läst en enda elak/taskig kommentar på NORSKA (!) samtliga har varit svenska... pinsamt...

Är det "typiskt svenskt", detta beteende eller? Undra kan man ju, men samtidigt har jag läst mestadels gulliga,positiva och stöttande svenska kommentarer så jag hoppas jag har fel.



Hursomhelst tycker jag din blogg är TOPPEN och jag får verkligen en energiboost när jag klickar mig in här och läser om ditt fab liv, särskilt en grå och tråkig dag som denna :-)

Kram!

2009-07-09 @ 00:37:46
Postat av: Anna-Lena

Och så försvarar sig alla elaka kommentarare medatt vi andra "bara håller med" eller att alla ska "vara så snälla och mesiga" hela tiden??? JA! Det är så man beter sig mot andra! Gillar man inte läget kan man väl bara dra! Skulle vilja se dessa sura elaka missunnsamma människor gå fram och kommentera IRL! NEJ! Det skulle de inte! För man GÖR INTE SÅ! Dålig nät-etikett! :/ Skärp er elakingar!

2009-07-09 @ 09:31:17
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gud vad tröttsamt!!!!! =( Bry sig?????

2009-07-10 @ 19:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91