Godnattkram!


I kväll har jag gått igenom alla outfits till måndagens fotografering. Blir min första styling med modell och det ser jag verkligen fram emot !

Jag fastnade helt i jobbingen och nu, då jag precis var klar med det jag skulle göra, så tittade jag på klockan och fick en chock. Bäst att gå raka vägen till sängen och sova !  ;-) 

Hittade föresten ett par festliga inbjudningar i min inbox nyss då jag checkade mejlen så nu LÄNGTAR jag ännu mer till modemässan i Köpenhamn. Om ett par veckor är det dags så nedräkningen har startat ..

Nej, nu måste jag sova så jag passar på att önska er som vaknar tidigt en riktigt MYSIG lördagsmorgon med god lång frukost :-)

GoDnAtT & gOdMoRgOn KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Missförstå mig inte nu, det kanske funkar bra som du gör... men en barnvakt/barnflicka till Johanna när du jobbar så mkt kanske kan vara ngt? (Och JIG). Hon kanske får ut mer av det än att hänga på stan och sitta och vänta medan du fixar och jobbar, om du förstår hur jag menar. Inget illa ment alls, bara en liten tanke...

2009-07-25 @ 08:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91