God natt torsdag !


Kom  på att jag inte visat er alla pics från lördagens bröllop så här kommer några till. Heidi var verkligen världens vackraste ! och hon är en helt unik person som jag är så otroligt GLAD över att jag har i mitt liv.

I kväll har vi skypat med min moster som är i Barcelona och Skype är ju bara helt fantastiskt ! Min fina moster och hennes mann har bott i Barcelona i 2 månader och innan de åkte så kändes det självklart att vi skulle resa och besöka dem där på 15:e våningen med havsutiskt men vips ! har de 2 månaderna strax gått och vi insåg att vi får ses i Stockholm i höst istället :-)


Vi hade detta vackra nygifta par till bords i lördags. Silje & Stian.

Just nu sitter jag och tuggar på goda Remi kex (mamma hade med sig, de finns inte att köpa i Norge) och går igenom morgondagens uppgifter innan jag ska hoppa i säng. Jag försökte föresten att länka till en bra låt från YouTube men vilken låt jag än har klickat på i kväll så har det kommit upp en text i stil med att : "ditt land har inte rättigheterna..bla..bla..". Märkligt. ! (förhoppningsvis bara något tillfälligt fel).


Efter middagen förflyttade vi oss i denna vackra sal. Här bjöds vi först på bra musikunderhållning och diverse taler och sen fick vi se den COOLASTE brudevals jag någonsin sett !  De startade med att dansa klassisk vals... så blev det plötsligt helt annan musik (efter typ 20 sek) och de nygifta bjuder oss på värsta dans-showen i stil med Pulp Fiction. Grymt coolt ! och jag blev SÅ impad.

Imorgon är det FREDAG igen, lovely ! :-)  vi ses då !

GoDnAtTkRaM ! ♥

P.S Evalill & Rebecca:  tack för omtanken ang JIG.  Han är tyvärr fortfarande sängliggande...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vacker brud, hon är en skönhet! Och din klänning som är sååååå fin, nu är vi flera som undrat vad den kostar, snälla svara på det i denna tråd, då jag förmodligen kommer köpa den!



Men vad tråkigt att JIG är så sjuk. Vad är det med honom, jag blev lite orolig för er att det är svininfluensan!? Hoppas det inte är det, och att han snart är kry nog att storkosa sig med sin dotter!!



Ha en riktigt FAB dag nu, njut varje sekund, tro på allt livet kan ge dig. Vi är här och NU!! =)

2009-07-17 @ 11:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91