Fredag del 3.


"Och vad kan jag hjälpa dig med?", Johanna tränar bakom disken på lekebutikken på Steen & Strøm inför min nästa butik ;-) 

I fredags, efter all jobbing, så förtjänade min assistent lite "betalning" så , vi styrde stegen mot leksaksbutiken på Steen & Strøm och Johanna storkoste sig verkligen den stund vi var där och pricken över i var då hon fick komma in bakom kassadisken och scanna in sina varor helt själv :-)

Och sen mina vänner så fick Johanna välja var vi skulle äta middag och valet blev inte helt otippat :


HAPPY Johanna!


En nöjd & glad Johanna på väg hemmåt runt kl. 19 fredag kväll :-)

  
På Mc.D mötte vi av en tillfällighet söta Bente som är barnvakt åt Johanna ibland. I mitten ser ni darlingens shopping (hon älskar SMÅ saker, allt ska vara pyttelitet). Mor & dotter åt lik mat och JIG kom och gjorde oss sällskap.

Nu är det middags-dags .


Kommentarer
Postat av: Erica

Hej! Det är så tråkigt när man inte kan se de små bilderna.. Kan du inte lägga upp alla stora istället. Tack för en superblogg!

2009-07-26 @ 19:40:49
Postat av: Josefine

Så duktig hon är som hjälpreda!

Postat av: Mikaela

Oj vad jag har skrattat och myst över hur duktig Johanna var i fredgas som din assistent.

Tycker du är så fantastisk duktig som hinner med både jobb, familj och oss =) Och alltid visar upp dig från din bästa sida!

Keep up the good work!

Kramar

2009-07-26 @ 21:03:54
URL: http://bomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91