En dagens tack !


Idag åkte en Thailand-klänning fram i hettan (det är inte lätt att klä sig i denna värme för vad man än tar på sig så svettas man ;-)  Så dagens blev: klänning shoppad på en beach i Phuket, skor Bianco och väska Accessorize också mitt favorit smycke: Bvlgari halsbandet.

Jag hade tänkt att ta mig en dagens i kväll men det blev ett klassiskt glas vitt i stället med lite Bocca till. Lovely ! :-)

Zappade nyss på TV´n och hamnade mitt i den
HÄR videon. Kommer du ihåg ? Jag har dansat SÅ många gånger till den på discon hemma i Luleå och jag var t.o.m. på hans konsert i Stockholm (måste ha varit typ 1988?) med min vän Lasse. Vi flög ner från Luleå för att få se honom live så ja, man kan nog säga att han varit en idol ;-) 


Kommentarer
Postat av: Birgit

Fin kjole ! Tror jeg har en lik kjøpt på Kamala Beach i vinter :) Så deilige i varmen.

Ønsker deg en riktig god helg ! Jeg blir så glad av alle oppmuntrende og positive innlegg fra deg !!

Solvarm klem B



2009-07-03 @ 23:49:28
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Hei Birgit !

Tusen TACK för din trevliga kommentar ! Den lyser upp här i natten :) Så kul att du har en lik kjole, de är ju bara SÅ svala och deilige i denna extrema sommarvärme . Önskar dig en FLOTT weekend! Klem ! :)

Postat av: emelie&hugo

Svettigt värre ja.... men nu har det regnat här i Stockholm, å då saknas solen.....



Den hyllan bakom dig sagor är ju för fin! Du är så duktig!

2009-07-04 @ 09:05:13
Postat av: Cecilia

Vilken fin klänning!!Jag kom att tänka på språkförvirringen som var för mig i början då jag jobbade i Norge.Kjole som jag då trodde var kjol och Genser hade jag ingen aning om vad det var så jag chansade vilt då jag letade i garderoben hos en vårdtagare där jag jobbade.Hon skrattade gott åt det hela och jag med såklart :-)

Undrar vart Rick tog vägen och hur han ser ut idag?!

Nog har man sjungit och dansat till hans låtar!!

Hoppas att solen skiner på er i Oslo idag.



Kram Cecilia

2009-07-04 @ 13:25:21
URL: http://fundersam-cecilia.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Ja, Rick Astley var även min favorit :-). Vilka minnen ;-)

2009-07-04 @ 19:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91