En dagens tack !


Jag kom nyss innanför dörren i tunika shoppad i Phuket, kofta från French Connection, jeans Zara, skor Clarks, väska Accessorize och som vanligt: mina kinesiska lyckosmycken.  I handen håller jag en print på några av mina sidor till nästa Kamille Mor & Barn som jobbat med idag.

Här hemma pågick full middagsfix då jag kom hem och nu väntar ännu en GOD middag av mormor :-)  (vi blir bortskämda)

Känns som att det är dags för ett glas vitt så got to go. Önskar dig en FANTASTISK sommarkväll ! 

Nu startar vi FREDAGSMYSET !! :-)


Kommentarer
Postat av: Fröken Isakson

Finfin outfit. Somrig och härlig. HOppas du får en underbar kväll :)

Postat av: Cecilia

Ja det var en fin somrig outfit.

Ha en riktigt mysig fredagskväll!!

Kram :-)

2009-07-17 @ 20:45:30
URL: http://fundersam-cecilia.blogspot.com
Postat av: Caroline

Så utrolig fin tunika! Hele jenta er fin :)

Ønsker deg en kjempekoslig fredagskveld med masse "mys" (herlig svensk ord!!).

Klem fra Caroline

2009-07-17 @ 22:41:03
Postat av: Nikolette



Hej Anna- Stina!



Var hittar du alla dessa fina tunikor? Jag är i Thailand och köpte själv två fina, men jag hittar inte så många snygga. Din är verkligen jättefin!



Ha en fortsatt trevlig helg! Kram / Nicky

2009-07-18 @ 05:20:53
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: Att ha det gott

mycket snyggt

2009-07-18 @ 07:23:39
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91