Dagens.


Johanna hade inte så stor lust att vara med på bild i kväll ;-)

Mitt hjärta har sedan en tid tillbaka fått för sig att kl. 22.30 är den tid då man ska sova.. hmm.. ja, ni kanske förstår varför jag sitter uppe och jobbar sent ? för det är nu min kväll "startar" ;-)

Det gick undan i svängarna hemma hos oss på morgon så jag drog på mig kläderna i farten, det blev: jeans Zara, tunika Hunky Dory, skor
ShoeLounge, solbriller + väska Gucci.


Jag är så glad över att jag gick och lackade franskt på tårna i starten av sommaren , det kryddar livet i sandaler :-)


Det här beltet från Gucci hade jag önskat mig länge och då jag hittade det på rea/salg för en stund sedan så slog jag till. Fina accessorarer är en bra "investering" för de kan förgylla den enklaste outfiten !

Önskar dig en MYSIG kväll denna "lill-lördag" och till er som är på väg i säng säger jag : god natt & sov så gott ! :-) 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hei Anna-Stina! Takk igjen for herlige innlegg på bloggen din! Er innom "deg" gjerne flere ganger hver dag, Gizmolinas har blitt min favorittblogg :)

Føler jo nesten at jeg blir litt kjent med deg gjennom bloggen, du virker som en super jente - og møter jeg deg på gata i Oslo kommer jeg sikkert til å si hei!

Nå sitter jeg og lager kort til barnehagetantene, min prinsesse Tomine har sin siste dag ever i morgen - i august er det skole :)

Håper du har en fin arbeidsøkt nå "midt i natten"!

Klem, Caroline

2009-07-09 @ 01:07:24
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Hei Caroline !

Tusen TACK för din trevliga kommentar till mig mitt i natten ! :) Jag blir otroligt GLAD då jag läser att min blogg är din favorit :) Så spännande med skolestart efter sommaren! och TACK för att du påminde mig om att Johanna har sin sista dag på sin avdelning på fredag = jag måste göra iordning fint kort + present till hennes fröken :) (höll på att glömma det). Du måste lova att du kommer fram om du ser mig i gatan ! Önskar dig en fantastisk sommar ! Klem ! :)

Postat av: Anonym

Här ser du ju för en gång skulle snygg ut... men för det mesta som en trashank

2009-07-09 @ 02:33:56
Postat av: Ida

Fin som alltid, du lyckas alltid se så himla vardagssnygg ut! Tack för en fin och inspirerande blogg. Kram Ida

2009-07-09 @ 11:24:10
Postat av: Yvonne

Galet snygga skor!!! Me like!

Kramar...

2009-07-09 @ 12:18:37
Postat av: Annas inspiration

Du är alltid snygg!

ha en fin torsdag



kramen

2009-07-09 @ 13:17:03
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Jessica

Lika fina som alltid!

2009-07-10 @ 01:15:50
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Jessica

Lika fina som alltid!

2009-07-10 @ 01:16:04
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91