Dagens tips: Vogue from down-under!


Vogue Juni (finns tyvärr inte i butik längre, jag shoppade augusti nr igår.)

Det här är ett av de absolut SNYGGASTE cover jag någonsin sett och oftast då jag tittar i tidningshyllorna så är det, utan tvekan, Vogue Australia´s omslag som sticker ut.  Men, av någon märklig anledning så har jag aldrig shoppat magasinet trots det.. (ångrar grymt att jag inte köpte detta från juni..) förren IDAG, då samma sak hände igen: dvs att den hade snyggast cover i hyllorna och jag är SÅ glad jag köpte det för oh my ! så snyggt innehållet är. Helt i min smak !


Örhängen från net-a-porter.

Hittade en så bra  text i  magasinet:
"The jewellery must be inspiring to the person who wears it. It should make them feel special."

Tänk på det då du väljer smycken. De ska inte bara krydda din outfit, de ska framför allt få dig att känna dig speciell.

Våra bästa vänner Kjersti & Sunniva kom och förgyllde vår dag och  nu sover hjärtat sött på soffan så jag ska passa på att "bara-vara" , tror kanske det blir solstolen på balkongen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91