Dagens.


Min dagens: jag invigde en klänning från Hoss som är shoppad hos
Bolina, till den mitt favorit halsband från Bvlgari och mina favorit skor från Clarks (måste ha skönt på fötterna då jag springer runt och jobbar). Min assistents dagens: klänning från Tina Wodstrup, sandaler Naturino och hårspännen från H&M. Den busiga grimasen kommer från Thailand ;-)  (hon lärde sig den av thai vänner).

När vi gick hemifrån, kl. 12, så somnade Johanna ganska snabbt i vagnen och då passade jag på att göra mitt 1:a stopp som var hos Mildh Press (de har kollektionerna från tex Cubus, Kapp Ahl, Juicy Couture, Rabens Saloner, Bronx, St Tropez, Noa Noa m.fl, m.fl.)  och med en sovande Johanna 2 trappor ner (de har ej hiss) så plockade jag ihop det jag skulle ha och sen , när vi passerade slottet på väg down-town, så dök denna vaktparad upp och det var helt GALET hur många turister som följde med paraden. Det såg nästan ut som ett 17:e maj tåg ;-)


Efter stoppet hos Mildh Press gick turen down-town och vi passerade slottet så dök plötsligt vaktparaden upp. Här ser ni föresten ytterligare en accessoar: barnvagnen ! ;-)   (och ja, vaktparaden väckte Johanna så hon vaknade 1 sek efter att bilden togs)

Nu sover mitt hjärta och JIG har rest bort över helgen så jag har precis slappat en stund i soffan med Klick! och ett glas vitt och jag tror aldrig att soffan har varit så skön ! kan faktiskt knappt minnas sist jag satt i den ? så det var på tiden ;-) 

Men, nu är det slut med softningen för nu ska jag gå igenom måndagens outfits som ska fotograferas så att jag kan komplettera med det som eventuellt saknas imorgon. Också ska jag gå igenom de skor som en fotograf kommer och hämtar i morgon bitti.


Kommentarer
Postat av: Stockholm

Vad tycker du om Klick? Tycker du mamma sidan är ok?

Njut fredagskvällen! Tack för en underbar blogg!

2009-07-24 @ 23:11:40
Postat av: camilla y

Hej vännen!



Gott med vitt vin och härlig inspiration:-) Hoppas att du får krypa i säng snart!



Kram Camilla

2009-07-24 @ 23:13:48
Postat av: Mingar

Åh, vad fina ni är! Den första bilden strålar glädje!

2009-07-25 @ 09:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91