Onsdagens lunch på Nai Harn.


Onsdagens lunch.

Phuket kl. 09.00 torsdag morgon. Kanon väder !

När vi är på Nai Harn Beach så äter vi alltid lunch på samma restaurang eftersom vi "lärt känna" hon som driver restaurangen (allt är ju relativt.. men vi har pratat en hel del med damen och Johanna lekte massor med hennes flickor förra året då vi var här). Jag älskar deras kyckling med chilli :-)

 
Igår hade Johanna på sig solhatt från H&M, klänning från Central (shoppade här förra året) och flip-flops från Havaianas. Restaurangen är den första, längst bort,  om du kommer från "hotellsidan" .

Idag är mormor och spelar golf på förmiddagen och jag och Johanna ska snart gå ner till poolen och leka.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Så underbart ni har det! Läckra varma bilder, njut lite för mig med!!

Kram

2009-01-22 @ 07:18:34
Postat av: Lena A

Åh, vad härligt ni har det! Nu blir jag ännu mer peppad att spara till en thai-resa för mig o dottern. Tack för dina små shoppingtips oxå =)

Fortsätt njut av paradiset!

Kram

2009-01-22 @ 07:26:04
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Jeanette & Lena! TUSEN TACK før era trevliga kommentarer ! :) jag ønskar er båda en underbar dag ! och Lena - jag tycker absolut att du ska spara till en Thailandresa ! Kramar från paradiset :)

2009-01-22 @ 07:32:11
Postat av: Jeanette

Kärleken och jag skall till Thailand fast inte förrän om 2 år...men finns det några "resehandböcker" som kan rekommenderas? Blev helt exalterad när vi bestämde resmålet häromdagen och kände att jag verkligen vill uppleva det bästa av landet

Kram

2009-01-22 @ 08:14:35
Postat av: Angelica

Åh, de ser så härligt ut. Längtan växer sig bara större och större för varje gång man tittar in hos er. Vi var till Nai Harn när vi var i Thailand i mars i fjol, jätte fint. Dessvärre blev de en ganska kort dag på stranden då de började spöregna och de höll i sig länge.



Ha en fortsatt på bra dag och njut av paradiset!

Postat av: sara

Åhh vi var i Phuket precis innan jul. Nai Harn var absolut den finaste av dem stränderna vi besökte. Jätterent & vackert. Fint med alla båtar som låg för ankare utanför. Gillade verkligen den synen eftersom vi själv är seglare :) längtan blir så stor när man ser alla dina bilder. Ha en fortsatt underbar semester :D

2009-01-22 @ 09:56:18
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Åh! Jag vill också vara i Phuket!

2009-01-22 @ 10:37:45
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/
Postat av: astrid

Nydelig,Thailand er defintivt en ønskereise.Men reiser til las palmas,danmark,barcelona og zakynthos før august,så ingen synd på meg. klem astrid

2009-01-22 @ 10:51:03
Postat av: Perla - mamma till 2 döttrar!

Åhh va mysigt ni har det! Är riktigt avis ;-)

2009-01-22 @ 20:25:02
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91