Min onsdag.


Det här FINA klädstativet kommer att stå i Johannas rum en dag. Det måste bara hinna lanseras här i Norge först. (på badhairdays är mössan extra bra att ha ;-)

Idag har jag sprungit runt och både returnerat ting + lånat nytt hos PR-byråer, agenturer och hos H&M´s pressavdelning och det ger mig verkligen inspiration ! Gud vad det är HÄRLIGT att få omge sig med vackra kläder och saker och att nyfiket bläddra bland plagg som kommer ut i butik om flera månader. Och det känns lite som jag när jag var på inköp till  min butik fast då var jag ÄNNU tidigare ute :-)

Hos Chill Norway stod de och hängde upp höstens kollektion och jag såg ett par godbitar som fastnat i tanken och som kanske får flytta in i min garderob när den dagen kommer ;-) 

 
Mellan allt jobb idag så gjorde jag ett "fixanaglarnastopp" hos bästa Marit så nu är mina naglar resklara :-) och en söt tjej från Thailand som jobbar på salongen var snäll och skrev en förklaring på vad jag har för material på mina naglar så att jag kan fixa dem i Phuket.  Kan ni läsa vad det står? ;-)


Kommentarer
Postat av: Zandra

Kul att se allting innan alla andra :P

Postat av: kim

sprang på den fina klädhängaren här i sverigen häromdagen, eller så var det en kopia. Men som jag ångrar att jag inte köpte den! Perfekt pris också tror det var 299 eller 359 sek.

2009-01-08 @ 09:30:20
Postat av: Malin

http://www.gabriellasleklada.se/

http://www.blaelefant.se/



Har denna hemma, vet inte om det är en kopia men den ser lik ut iallafall. En tips!

2009-01-08 @ 10:13:10
URL: http://sollefteatjejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91