Lördagens trevliga middag.


Vi stod och fotograferade oss själva precis där gästerna gick in & ut så många undrade nog vad vi höll på med.? men den bjöd vi på ;-)

Jag kom precis på att jag missat att visa er bilder från lördagens trevliga middag så : här kommer de ! :-)

Söta Gizmoängeln Kjerstin (hon jobbade hos mig i min butik)  ringde plötsligt och frågade om vi ville följa med och äta middag på Yaya´s och självklart ville vi det så ett par timmar senare blev det kramkalas i Thailand. Eller ja, alltså inte riktiga Thailand men så nära Thailand vi kan komma här i Oslo för restaurangen är underbar. Titta
HÄR så får du ett intryck av vad jag menar ;-)


Sötaste Kjerstin och hennes prins Hans Martin. 

   
Kjerstin jobbar extra på Tiger butiken i Hegdehaugsveien (hon jobbar annars i bank) så håll utkik efter henne om du är där på shopping för hon är världens BÄSTA säljare !  På bilden till höger ser ni Kjerstis snygga outfit från Tiger: den svarta skjortan är en basic modell och byxorna är en vårnyhet. På fötterna har hon Acne pistols. Och till sist: min dessert!  Bananasplit. Mums! :-)

TACK underbara vänner för ett super trevligt & spontant initiativ ! Vi stor koser oss alltid med er och jag är glad över att Johanna är så glad i dig Kjerstin. Det värmer mitt mammahjärta ! :-)


Kommentarer
Postat av: jenilita

Åh vilken snygg outfit hon hade, det va inte för uppklätt utan layback men ändå stiligt:)

Postat av: Lovisa

Nästa gång du är i Stockholm kanske du borde besöka någon av dessa krogar, om du inte redan varit där förstås :)

http://www.kohphangan.se

http://www.thaiboat.se (Hur mysigt som helst att sitta en sommareftermiddag i en solstol och vicka med tårna i sanden! :) Dom har en helt egen sandstrand nämligen)

Kan nog passa dig med tanke på att du gillar Thailand och Yaya's :)



Tack för en otroligt inspirerande blogg, blir alltid glad när jag tittar in här!

2009-01-06 @ 12:57:29
Postat av: [ 20 år och singelmamma till 2 ]

Åh, så mysigt!

Längtar efter våran resa till Thailand om en mådad, men tills dess får jag nog ta mig ett besök på någon av restaurangerna som Lovisa ovan tipsade om.



Ha en skön dag!

Kram

2009-01-06 @ 13:14:35
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: Anna

Georgeous byxor!

2009-01-06 @ 20:07:53
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91